SME

Diskusia k článku: Volkswagen Group urobil vo Frankfurte veľkolepé divadlo slabých premiér

Prvý kompaktný hatchback značky Škoda žiaril medzi vopred známymi autami koncernu. Pozrite si základný prehľad noviniek z Volkswagen Group Night.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
29 príspevkov

  • Petrík69
    Zaznela tam pekná otázka : "To si VW kúpil už aj časopis?" Rasťo, myslím že v konkrétnom prípade AMS ti zamietavú odpoveď dá už iba neandertálec. A to ich kupujem od roku 1992, keď sa ten časopis u nás volal Auto.
    • marcus14
      či Október alebo november je v podstate jedno. Ale geniálne poukázané na to, že Bentley GT je vlastne VW Phaeton, 918 je novinka, čo predstavujú 3 roky, Bugatti je 10 rokov to isté, VW si kupuje všetko, všetky recenzie v časopisoch. Čítal som recenziu kde vyhral VW Golf nad leonom, BMW1, Mercedes A , Ford Focus, Volvo ... Strašné, kritiky na konkurenciu - BMW a Mercedes boli doslova smiešne....Hold globalizácia...NIKDY KONCERNOVÉ AUTO !!! P.S: : praktický je v diplomatickej reči lakomý ....(auto pre lakomých gangstrov s TDI)
      • miroco1

        marcus

        co je zle na tom, ze Bentley pouziva podvozkovu platformu Phaetonu. Oboch aut sa nevyroby tak vela, aby sa oplatilo mat rozdielne platformy, naviac ked su to auta rovnakej kategorie. Porsche dava von len to najlepsie. Preto ten cas. Zatial sa im to vzdy oplatilo a Porsche je najviac profitujuca automobilka. No a Veyron sa robi 10 rokov a este sa nenaslo auto, co by bolo lepsie. Mimochodom naklady na vyvoj boli enormne vysoke a Veyron je stale dotovane auto. To auto sluzi koncernu na to, ze na nom moze ukazat, co vie. Je to asi jedine auto, kde aj 70 rocna teta moze ist 300:-) No a testy? Mas tam bodove ohodnotenie, tak si mozes pozriet, ktore auto v ktorej oblasti vynika. Golf nie je najlepsie auto, ale suhrnom svojich vlastnosti je najoptimalnejsi.
        • marcus14
          Unifikácia je vždy na úkor kvality. Ak ... kupujem Bentley, nechcem mať VW ...Ak kupujem Galardo,asi netúžim po zámkoch z Fabie...a ani Robia volov z milionárov, čo potom robia z bežných užívateľov? K tomu Golfu- vyjadrili sa, že Mercedes A má málo miesta vzadu. beriem to ako fakt,ale Mercedes A si kupuje zákazník ako druhé auto do rodiny, takže je to maximálne nepodstatný parameter. BMW malo najlepší podvozok aj motor. Nevyhralo, lebo je vysoká cena ? Alebo preto, že VW to zaplatil,aby vyhral Golf, ktorý nebol v ničom špička. Za svoje prachy chcem špičku. Navyše- porovnávanie VW Golf, Seat , Focus a prémiových značiek je smiešne, pretože vždy sú prémiové značky drahšie, platíš za image. To je niečo, prečo nemáš na krku chróm niklovú retiazku ale zlatú...Bugatti je síce technický skvost,ale 10 rokov...Navyše, najlepšie auto na svete je asi dosť silné slovo...Uhol pohľadu. Je to prerastené prasa, ktoré síce dobre vyzerá ,ale je ťažké a žravé . Na okruhu by ho vyzauškoval kdeaký RS...Je to auto na reklamu, pre blbých amíkov- rovno to ide dosť rýchlo... takže áno, 70 ročná teta pôjde rýchlo,ale len rovno. VW je silný reklamný valec v Eˇu, resp. hlavne v nemecky hovoriacich krajinách. U nás je štandardom každý s TDI - hovorím im GANGSTRI s pumpáčmi...Skús si niekedy všimnúť ,ako jazdia TDI ...Ešte k PORSCHE- už skončilo. Ako ho kúpil VW, pôjde dolu vodou. Rovnako ako Lambo, kedysi to bol konkurent Ferrari, vedel to jazdiť šofér, nie babky. Dnes to je AUDi...Čakám ešte na montáž 1,4TSI do týchto segmentov...Aby sme mali 1,4i s 200 kw a poruchovosť ako PC. každých 15 km, treba platiť servis, teda po záruke 3 roky...
          • miroco1

            nuz ak si mozes

            dovolit platit 2x viac, preco nie. Vsetko je o peniazoch. Zober si, kolko malych firiem uz skrachovalo. Ako dopadol Rolls Royce, Bentley? Keby Rolls nekupilo BMW, neexistuje, podobne ako Bentley VW. No a kedze ani BMW, ani VW nechcu skoncit podobne, musia pouzivat aj koncernove komponenty. Inac to nejde. Nepocul som, ze by sa niekto na to stazoval. Podobne Lamborghini mohlo uz davno skoncit. Ano, pred tym to bolo auto, ktore mohol riadit len pan sofer, kvalita zufala, technologie zastarale. Ale malo dusu a dobry design. Myslim si, ze dobre zostalo a pridalo sa to najlepsie z moznych technologii. Nemam pocit, ze by islo Porsche dolu vodou. este sa mu nikdy tak dobre nedarilo, ako teraz. Pravda je, ze ide tvrdo po peniazoch, ale bez nich by si nemohli dovolit dalsi vyvoj a dalsie modelove rady. Samozrejme pre skalneho fanusika je len jedno Posrche a to rada 911. Ale len s touto jednou rado by uz davno Porsche nemohlo existovat. Takze by sme na Porschaky mohli chodit pozerat do muzea. samozrejme, nie je to idealne, ale inak to zrejme nejde. je len stastie, ze sa dari segmentu luxusnych aut a drzi sa aj Maserati a Ferrari. Ferrari dokonca je na tom tak dobre, ze sa rozhodlo obmedzit vyrobu, aby si zachovalo punc jedinecnosti. Sice menej aut, ale vyssie ceny. To je iny pohlad na vec a k ferrari to zrejme patri. No a Bugatti Veyron? Ano, nie je to klasicka zavodna 37-cka, ale ani Royale. Nieco medzi tym. Proste luxusne sportove auto. A to je dobre. Kto chce supersport, ma moznost vybrat si z mnozstva zatial existujucich firiem. Ale len v takom Nemecku Wiesmann, Gumpert, Artega a dalsi maly vyrobcovia maju existencny problem. Proste dnes pri plneni vsetkych poziadaviek na bezpecnost, ekologiu mali vyrobcovia nemaju moc sancu. No a co sa testov tyka, kludne si mozes za svoje prachy kupit spicku. Nikto ta nenuti sa riadit podla nich. A este sa chcem spytat. To ako Winterkorn prisiel do redakcie AMS s igelitkou plnou euracov a nadiktoval vysledok testu?
    • Martin007
      AMS sa za chvíľu premenuje. Nový názov bude korešpondovať so sponzorom. Uvažuje sa nad "das Wagen" :-) Väčšina časopisov a ich "porovnávacích" testov je šitá na konkrétnu objednávku, ale nejaké tie čísla sú ako tak objektívne (rozmery, rázvor, objem motora, objem kufra už za objektívny nepovažujem, lebo nejaké škulinky pod podlahou sa ťažko v praxi využijú) a človek si spraví aspoň základné roztriedenie áut. Potom treba nastúpiť osobne vo forme testéra a vytipované autá osobne preliezť, previesť sa v nich. To človek najlepšie zistí, či mu niečo vadí, alebo naopak vyhovuje. No a najradšej mám tie žvásty nad mäkčenými plastmi na prístrojovke, teda miesta kde sa ich nedotknem ako je rok dlhý (možno len keď zvnútra čistím čelné sklo).
  • KAPLAN_SK

    SAKA MATE KDE ???

    Fesaci ked ste uz pozvani do novinarskeho terminu predstavenia noviniek. Tak sa aspon troska rozumne oblecte a reprezentujte ten nas OST Blok poriadne. Vsetci v oblekoch len vy tam behate jak ...
    • Chinasky

      toto je novinarska nezavislost ala CZ/SK

      novinari sa predsa nebudu podriadovat nejakym reguliam slusnosti. Je im jedno, ze ste nad organizaciou podobneho podujatia stravili mesiac, pripadne viac, ze vas to stalo strasne peniaze. Su to predsa novodobi pankaci ! Oni pridu obleceni ako sa im v danom momente chce. Zazil som bundy, mikiny, tricka s obrovskym logom konkurenta na chrbte, v situacii ked vsetci okolo boli pomaly v svadobnych oblekoch. Nasledne si nas nadriadeni pozvali na "kavu" ze koho sme to preboha priviedli. Ze ako je to mozne, ci ti ludia nemaju elementarnu slusnost... Usmevne na tom je, ze ich tam priveziete na svoj ucet, kralovsky hostite, odveziete pred dom, kazdy dostane nie lacny darcek ( ked su peniaze). Nestoji ich to ani halier, nezavislakov jednych :) Tito pani su este uplne v poriadku, plus sa snazia o aspon obmedzenu nezavislost. Moji adepti, ti prisli snad este v teniskach. Chybali uz len bermudy s palmami :)
    • Jipi12
      Neviem co tu riesite oblecenie. Co sa tyka kvality tak tie komentare a recenzie sa o dost zlepsili oproti minulosti a ja sa furt tesim na videa z autosalonov. Nechapem ako to niekomu moze vadit. Troll koment... Pozeras to koli tomu ako su obleceny alebo ta zaujima to o com rozpravaju?
  • čejo_195702

    dvaja neandertálci z otrokárskychkrajín

    hambu už urobiť nemôžu..., stačí ked uvidia ich novinárske vizitky ... desatročia sa podplácajú novinári aby favorizovali určité značky... a práve oni dvaja sa idú čudovať ??? :) smiešny slovania z krajín zázrakov, za tých 20 r. samostatnosti dokázali zlikvidovať skoro všetky vybudované automobilové a motocyklové značky a odpredať aj dušu,...keby čechom a slovákom VW nedal robotu, tak by nemali ani na tie trápne košele bez kravaty... nech držia hubu a krok a nech sa tešia, že tieto čudné dve krajiny živí aspoň ten nemec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • pmixak1
    povedomie a rozhľad normálneho Slováčiska je neuveriteľné odolné. po asi dvadsiatich rokoch neustáleho omieľania že: OCTAVIA,AUDI,PASSAt začínajú klapky na očiach pomaly povoľovať a ľudia zisťujú že existujú aj iné automobilky toto je tá evolúcia. celé roky to trvalo. GREATULUJEM.

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 17 200
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 921
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 6 866
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 488
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 3 818
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 563
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 195
  8. Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť 1 750
  1. Ivan Čáni: Fico nie je hlúpy, aby nechápal čo hovorí a robí.
  2. Milan Buno: Aj vaši rodičia starnú? Tu je 50 nápadov, ako ich zvládať... | 7 knižných tipov
  3. Marián Gunár: Rómovia, Cigáni čo ďalej?
  4. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XX
  5. Radoslav Záhumenský: Vodná nádrž na Kysuciach ukrýva príbeh dvoch zatopených obcí. Poznáte jej pravú tvár?
  6. Zuzana Pelaez: O šialenej slovenskej Veľkej noci a o tých zahraničných, nepornografických.
  7. Milan Srnka: „Škaredý Ovečkin“, legenda kolaborujúca s vojnovým zločincom
  8. Emil Sútor : Čo je sójový lecitín a prečo ho nájdete v čokoláde?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 106
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 74 888
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 48 101
  4. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 41 048
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 068
  6. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 237
  7. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 12 328
  8. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 613
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
reklama
reklama