Oddelením automobilky spod priameho vplyvu Fiatu a predaj na globálnych trhoch má oživiť predaje a meno značky.
Konečne
jedno múdre rozhodnutie FIAT-u. Po tom ako "zabil" po renesancii modelu 500 tými stereoidnými hrčami L a ako kur,í JEEP - tak o tom radšej pomlčím.....a co tak
predstavit konecne aj novy model. Myslim taky, co by sa robil aj vo vacsich seriach. Stale len nejake vyhlasenia na ozivenie znacky AR. Dufam, ze sa toho aj dockame...Nuz
snad bude takych ako ty viac a aj si ho realne kupi, pretoze ti, co na to maju, si kupia radsej to Porsche, lebo to nie je talian a vie, ze mu nebude neustale svietit nejaka kontrolka kvoli katastrofalnej kvalite elektroniky, ktorou talianske auta priam exceluju. Kolega ma sluzobaka Giuliettu a adaptivne svetla mu stale svietia do zeme. Po nastartovani sa pekne poposuvaju a potom zamieria priam k zemi. Ked som s nim posledne isiel, tak bol takmer slepy, lebo tie xenony vyrazne osvetlovali priestor pred autom, cim paradoxne zhorsovali viditelnostr dfalej. Musel stale prepinat dialkove. Dalsie kolega mal sluzobak Lanciu Delta a stale s tym musel chodit do servisu. Furt nejaka elektronika blbla. Giullietta je pekne auto, ale fest drahe. Najlepsie bolo to, ze ten sluzobak mal plnu vybavu so vsetkym co sa asi dalo objednat, ale v zadu boli klucky stahovania okien. Ja som mal Alfu tiez rad a aj som sam jazdil isty cast 159-ku. Dokonca som si ju aj chcel kupit, ale prestali ju vyrabat a nasledovnik dodnes neexistuje. Clenstvo vo Fiat Group je pre Alfu a Lanciu katastrofou. Inac ja mam dojem, ze odclenenie Alfy moze znamenat aj pripravu na predaj. VW sa uz davnejsie nechalo pocut, ze Alfu by rad Winterkorn videl v ich portfoliu. Myslim, ze Alfe by sa nic lepsie ani nemohlo stat pre jej prezitie, aj ked asi by ich dizajn a technika uz neboli take jedinecne, ake byvavali.tak ale Fiat
dlhodobo pracuje na likvidacii znacky AR a treba uznat, ze na rozdiel od inych veci sa mu to uspesne dari. Ani rucne robena 4C ma tom nic nezmeni. Ked si porovnas 4C s 8C, tak vidis, ako Fiat Alfe ublizuje. Samozrejme 4C je super auto.tak to co robi
Fiat s Alfou je snad na medzinarodny sud za ochranu kulturneho dedicstva. Alfa robila nie len pekne auta, ale pouzivala ak pokrokove konstrukcie. Ved system transaxle pol pouzivany len pri spickovych automobilkach. Nebudem ich rozpisovat, lebo by som tu sposobil nezelanu reakciu. Este ze sa dari Maserati a Ferrari. Hlavne to Maserati zacalo zaberat nevidanou silou a pusta na cesty samu radost, ako kedysi. Lambo bude sice technicky spicka, ale nejako sa zacyklili to tych svojich ostrych tvarov... Momentalne mi urcite viac reze Maserati, lebo sa viac obracia ku svojim korenom.nova gulia
nasledovnik 159 bude fajnove auticko uz sa nan tesim ako ho kupim jazdene :)Fiat čachruje s Alfou už hodne dlho
Čím Fiat dlhšie čachruje s Alfou, tým je to horšie. Nakoniec zničí to najhodnotnejšie, čo Alfa ešte má - dizajnový a športový imidž. Mne osobne by sa najviac videlo, keby Fiat predal Alfu koncernu Volkswagen - ten má o ňu mimoriadny záujem. Pod jeho krídlami by rozkvitla ako orchidea - podobne ako Lamborghini či Bentley.Aj my sme predali elektrarne a plynarne
a hned druhy mesiac aky krasny zisk ti zahranicni dokazali uhrat...mojmu
2,5 rocnemu synovi, ktory pozna uz skoro vsetky znacky vravim, " to je AR, to uz nemusis poznat, to uz tu dlho nebude.."netrep somariny
co tak AR 159 SW ? predpokladam, ze budes skodovkar alebo jazdiaci na vw co nemoze prezit, ze ho obehne alfa ked ides na maxinmalke