SME

Diskusia k článku: Alfa Romeo bude samostatná automobilka, podobne ako Ferrari

Oddelením automobilky spod priameho vplyvu Fiatu a predaj na globálnych trhoch má oživiť predaje a meno značky.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
30 príspevkov

  • filip.janos
    Blog
    jasne ze poklesli, ved nemaju co predavat... Julka a MiTo... dufam ze nedopadnu ako Lancia, ktora pravdepodobne skonci.
    • mamadum
      presne tak. Julka je prekapotovany Bravo, zo je zas prekapotovane Stilo s mizernymi jazdnymi vlastnostami a mega previsom vpredu. ked to clovek zaparkuje oproti obrubniku tak ten predok trci do polovice chodnika. Take nieco nemeckym premiovkam nema sancu konkurovat. Dokonca ani Volkswagenu kedze je to obvykle drahsie. Nehovoriec o tom, ze okrem hatchbacku nemali nic ine. Ditto Fiat aj ked tam im predaje zachranuju miniauta.
  • Beny
    Ta Alfa 4C je nadhera, bola by vecna skoda aby taka znacka zanikla. Ako dieta si pamatam, moje prve plastove auto bolo Alfa Romeo Montreal.
    • planner
      Na autosalone som videl ich sucasnu produkciu. Strasna bieda. Na Mito aj Juliette je poznat vek, zvnutra obe auta kricia lacnotou. Alfa bola kedysi premia, tie auta nou nie su ani nahodou. C4 je pekna, ale nie je to auto, ktore by mohlo byt nosnym modelom. Navyse vnutrajsok posobi skor ako okruhovy special nez cestne auto za 51k. Obavam sa, ze sa vacsina ludi rozhodne skor pre Porsche Cayman.
      • Stainless
        Ten, kto chce surovo posobiace auto, nebude hladat Cayman. Mne prave ta cistota toho auta velmi imponuje a Cayman by som nedal ani len do hladacika.
        • Timo

          Nuz

          snad bude takych ako ty viac a aj si ho realne kupi, pretoze ti, co na to maju, si kupia radsej to Porsche, lebo to nie je talian a vie, ze mu nebude neustale svietit nejaka kontrolka kvoli katastrofalnej kvalite elektroniky, ktorou talianske auta priam exceluju. Kolega ma sluzobaka Giuliettu a adaptivne svetla mu stale svietia do zeme. Po nastartovani sa pekne poposuvaju a potom zamieria priam k zemi. Ked som s nim posledne isiel, tak bol takmer slepy, lebo tie xenony vyrazne osvetlovali priestor pred autom, cim paradoxne zhorsovali viditelnostr dfalej. Musel stale prepinat dialkove. Dalsie kolega mal sluzobak Lanciu Delta a stale s tym musel chodit do servisu. Furt nejaka elektronika blbla. Giullietta je pekne auto, ale fest drahe. Najlepsie bolo to, ze ten sluzobak mal plnu vybavu so vsetkym co sa asi dalo objednat, ale v zadu boli klucky stahovania okien. Ja som mal Alfu tiez rad a aj som sam jazdil isty cast 159-ku. Dokonca som si ju aj chcel kupit, ale prestali ju vyrabat a nasledovnik dodnes neexistuje. Clenstvo vo Fiat Group je pre Alfu a Lanciu katastrofou. Inac ja mam dojem, ze odclenenie Alfy moze znamenat aj pripravu na predaj. VW sa uz davnejsie nechalo pocut, ze Alfu by rad Winterkorn videl v ich portfoliu. Myslim, ze Alfe by sa nic lepsie ani nemohlo stat pre jej prezitie, aj ked asi by ich dizajn a technika uz neboli take jedinecne, ake byvavali.
          • Leclercq
            musis si uvedomit ze 4c ma minimum elektroniky a serepeticiek, vsetko za ucelom setrenia hmotnosti, preto je aj interier pomerne spartansky. zaroven si treba uvedomit ze 4c je model s ktorym sa alfa po rokoch vracia na americky trh, treba dufat ze bude uspesny.
      • miroco1

        tak ale Fiat

        dlhodobo pracuje na likvidacii znacky AR a treba uznat, ze na rozdiel od inych veci sa mu to uspesne dari. Ani rucne robena 4C ma tom nic nezmeni. Ked si porovnas 4C s 8C, tak vidis, ako Fiat Alfe ublizuje. Samozrejme 4C je super auto.
        • planner
          Pokial ide o likvidaciu znamych znaciek, tak Fiat je minimalne europska jednotka. Ked si predstavim, ze este par rokov dozadu mala Alfa portfolio naozaj peknych aut a bola brana ako alternativa k Audi, tak je smutne, kam to dotiahli. O Lancii ani nehovorim. Skoncit s jednym modelom na jednom trhu, to to mozu rovno zavriet.
          • miroco1

            tak to co robi

            Fiat s Alfou je snad na medzinarodny sud za ochranu kulturneho dedicstva. Alfa robila nie len pekne auta, ale pouzivala ak pokrokove konstrukcie. Ved system transaxle pol pouzivany len pri spickovych automobilkach. Nebudem ich rozpisovat, lebo by som tu sposobil nezelanu reakciu. Este ze sa dari Maserati a Ferrari. Hlavne to Maserati zacalo zaberat nevidanou silou a pusta na cesty samu radost, ako kedysi. Lambo bude sice technicky spicka, ale nejako sa zacyklili to tych svojich ostrych tvarov... Momentalne mi urcite viac reze Maserati, lebo sa viac obracia ku svojim korenom.
            • WildcatYXU
              • miroco1
                • WildcatYXU
                  • miroco1
                    • WildcatYXU
                      • miroco1

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 194
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 10 961
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 239
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 311
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 264
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 919
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 147
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 029
  1. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  2. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  3. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  4. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  5. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  6. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Jozef Černek: Príbeh vrážd staviteľa aj majiteľa záložne: Temný tieň nad Komárnom
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 506
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 153
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 481
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 226
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 559
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 691
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 309
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 820
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
reklama
reklama