Model po facelifte príde o typické bumerangové svetlá. Tlačidlami preplnená palubná doska sa tiež stane minulosťou.
nuda
nič viac, nič menej.musim s teou suhlasit
dnes uz sa jednoduchy elegantny nadcasovy design len tak nevidi. Akoby sa za to dnes automobilky hanbili a preto mame kopec zbytocnych veci na karoserii co mi casto pripomina indicke, alebo mexicke ovesane autobusy. Nova Astra momentalne so svojim jednoduchym a elegantnym designom silno boduje a ubera zakaznikov Golfu...Ak bude aj nova Insignia tak inovativna ( teda na pomery GM ) tak konecne dostane Passat mozno aj nemeckeho supera. pre prapacho: niekedy je nuda daleko lepsia ako avantgarda. Ale o tom francuzi vedia asi najlepsie. Zober si taku P205, alebo P405. Jednoduchy elegantny nadcasovy design. Tvojimi slovami nuda. Ale boli to vynikajuce auta. P206, 207, P307, stara 308 alebo P407 uz boli designova avantgarda ale to bolo asi vsetko, co tie auta dokazali ponuknut. I ked ta 407 ani pekna nebola a pri starej 308 tazko hovorit aj o designe, hlavne vo verzii SW. Nastastie sa ale vsetko meni k lepsiemu. PSA uz slusne zaraba a pripravuje 26 novych modelov. Tesim sa hlavne na novu P408 a C5. Momentalne pre mna najkrajsie auto PSA je P308SW. Mozno pre niekoho nuda, pre mna cisty jednoduchy nadcasovy design.aha
mirocco, zdravím, dávno som o Tebe nepočul :-) .a preco tu rozoberame
design VW, ked je clanok o Oploch? Toto je nadcasovy design v architekture: http://refresher.sk/16751-Vila... Dufam, ze nezmazu prispevok:-) Podobne existuju aj auta. Staci si zobrat Bertoneho, alebo Giugiara a ich vytvory. Nie len koncepty, ale aj seriove auta. Castokrat vyjadrene velmi jednoduchymi plochami bez zbytocnosti. Lebo design o tom je. Kto ho nevie vytvorit takto, hlada rozne ine barlicky:-( Presne to iste plati aj pre interier. Menej je vzdy viac, nie len niekedy. Takze pre mna menej tlacitok znamena lepsia kvalita a hlavne ergonomia. A aj jednoduche hranate tvary mozu byt nadcasove. Aby si ma tu necupoval za VW, tak napriklad Renault 8, Renault 5, Renault 9, Renault 30 a aj bez hran, ale velmi jednoducho moze byt opat elegantne, a nadcasove Renault 14, Renault 15, Renault Fuego. Sem by som dal aj Peugeot 504, alebo NSU RO80 napriklad. A potom taky mix Peugeot 305, ci neskor P205. Su to ( ale aj kopec dalsich aut ) vsetko auta, na ktore sa da, pokial su v perfektnom stave aj dnes nadchynat. Ale to uz nemozem povedat napriklad o takom Citroene Ami, ktory bol mozno tvarovo inovativny a vycnieval z radu, ale urcite to bol nepodareny design. Samozrejme to je moj osobny pohlad na vec, ktory sa mimochodm stotoznuje s Paolom Tuminelli Teda nadcasove je to, co nestraca so svojej jednoduchej elegancie ani po rokoch. Pritom to nemusi byt vobec koncept. Vidiet dnes napriklad prvu generaciu VW Golf v perfektnom stave a v pastelovej farbe je naozaj spetrenie ulice. Ale bez akehokolvek tuningoveho zasahu do designu. Maximalne kvalitne kolesa.