Núdza nie je ani o zaujímavé koncepty.
Kto
by uz len sadal do skodiaqatvoj prispevok
to potvrdzuje..
fotky si ani nejdem pozriet,idem tam zajtra,listok mam uz kupeny 2 mesiace..inac autosalon je spojeny aj s vystavami o cestovnom ruchu a gastronomii,aspon v minulych rokoch to tak bolo..kazdopadne sa tam oplati ist,ja chodim kazdy rok..???
Čo je na tom novom Rapide také vzrušujúce? Že je to Polo za cenu Golfa? Alebo niečo iné?Pobavilo.
Sledoval som, ktoré auto je ohavnejšie, než to, ktoré som si myslel. Nesklamali ma. Najhroznejší predok má ten biely Lexus. (Zdôrazňujem, že je to len a len môj vkus.) Dlho som si to myslel. ale keď som sa dostal na ten červený Lexus, uvedomil som si, že mi silne pripomína obývačku a iné priestory bytu Rezešovcov, ktorý predávajú. (Pripomínam štýl - tzv. podnikateľské baroko. Bývalé obydlie Mojsejovcov je oproti tomu akási zemľanka.) Ale ani Bentley Continental sa ale nedal so svojím premriežkovaným predkom zahanbiť. Niektorí dizajnéri si asi myslia, že keď je v móde veľká kapsa na bokoch predku, že najlepšie bude urobiť tie kapsy obrovské a pokiaľ možno, ešte väčšie ako obrovské. Stráca sa cit pre úmeru, pre veľkostné proporcie. Je to asi ako umiestniť do izby 4x6 m, teda 24 m2 krb, ktorý má vstupný otvor ako na hrade v tanečnej dvorane. teda najmenej 2x2,5 m. Tu som sa rozpísal iba preto, aby si toto uvedomili aj nadšenci, ktorí za tým vidia "nové trendy". Aj nové trendy môžu mať príjemné proporcie. Napríklad na také Lamborghini, alebo Alpine A110 sa naozaj príjemne pozerá. Aj na Ferrari Porotofino je pohľad príjemný. Nuž ale proti gustu žiaden dišputát, hoci skôr by sa tu hodilo "aký pán, taký krám". Prajem automobilovým nadšencom (aj tým, čo milujú najdivokejšie tvary) veľa šťastných kilometrov. (A aby do mňa v tom nadšení nenabúrali ...)tie blbe proporcie
zacinaju uz v skicach, 24" nizkoprofilace vysunute pol metra von z auta , auto sirsie ako vyssie.Potom pridu konstrukteri a daju tam 13 gumy, klucky, stierace, zrkadla , auto zoberu pol metra na sirku a dvihnu ho o 20 cm a je vymalovane.Jeden mi povedal
(a bol to naozaj odborník - nielen to vyštudoval, ale bol aj v praxi veľmi úspešný), že čím obyčajnejšie (obvykle aj lacnejšie) auto, samozrejme vo svojej kategórii, tým "vyčančanejšie". Preložené: dobré auto nepotrebuje upozorňovať na seba kadejakými módnymi čačkami. Dobré auto je skrátka dobré auto. Pri výbere nového auta sa preto riadim nielen tým, čo sa mi páči a čo nie, ale rešpektujem aj nejaké dizajnérske zásady, ktoré by mal každý aspoň trochu ovládať (kupovať auto nie je to isté. ako kupovať kilo zemiakov, či cibule) a zásadne sa vyhnem autám, ktoré sú nápadné nejakými "úžasnými" doplnkami. Ale každý sme iný. Niekto miluje číro, iný viacfarebné kerky po celom tele, ďalší si oblečie čokoľvek, aby vynikol. Pravda je u ľudí ale veľmi jednoduchá. Upútať chce každý. To je normálne a typické pre ľudí. Takže to, čo chýba v hlave, treba nahradiť na tele (samozrejme aj na aute, dome, oblečení ...)