Automat pre benzínovú verziu zatiaľ v ponuke nie je.
Plosny integral
integrovanú metličku na sneh integrovanú vo dverách...wau, konecne metlicka siahajuca skrze vsetky multiverza. Cthulhu metlicka.mali z toho urobiť trojný integrál
integrovanú metličku na sneh integrovanú vo dverách integrovaných v karosérii.Trojvalček ...
Za trojvalček pýtať 17.000 € je trúfalosť.DIZAJN BEZ KONEČNEJ ISTOTY.
Ano aby jazdilo, ale auto musí aj pekne vypadať a ak pozriem na nový design hneď ma napadne. Nemala škoda prepustiť šikovného slovenského dizajnéra Kabáňa.Ale ako často to nastavuješ ty,
ale ja to v deň nákupu nového auta nastavím na 21,5° a potom už sa toho nikdy nedotknem.mirobimbo, ja ovládač
teploty používam intenzívne. Po zohriatí vody aspoň na 70°C nastavím teplotu takmer na maximum (nastavená "auto klíma") a po chvíli, keď je v aute OK, ju stiahnem ta cca 21°C. V lete naopak. Najskôr na chvíľu na minimálnu teplotu a keď už to ochladenie cítim, tak ju zvýšim. A zase je rozdiel v oblečení. Ak idem dlhšiu trasu, tak aj pri chladnom aute sadám na sedadlo už bez kabátu či vetrovky, na krátku jazdu si ich ponechávam na sebe a tak, logicky, aj s teplotou pracujem inak. Podobne vyhrievanie sedadla. Ak má dlhú vetrovku či kabát tak je zbytočné zapínať vyhrievanie, cez tú vrstvu látky nepocítim nič. Ale ak sa pred jazdou vyzlečiem či mám krátku bomberku, tak si vyhrievanie pod zadok zapnem a ako vyhrieva, znižujem intenzitu až do vypnutia. Podobne ventilátor. Aj ten najskôr vyššia rýchlosť na okná, potom vyššia na skoré vyhriatie či vychladenie a potom minimum. Otočné ovládače sú k nenahradeniu a nezaplateniu.Ale k meritu veci, čiže
k Octávii. Ako celok bola, je a určite aj naďalej bude pekné auto, u mňa celkom určite. S jedinou výnimkou a tou je predná maska. 6-uholníkovú masku má dnes kdejaká značka (u Octávky skôr 8-uholníková, ak beriem do úvahy výrez pod emblémom), ale najškaredšia je práve v tejto najnovšej Octávii. Príšerná, hnusná. Pochvala za, konečne, horizontálne zadné svetlá. Rešpektujem Škodu ako výbornú koncernovú značku, ale Škoda pozitív nie som a tak v moje garáži nebola a ani nebude.Automaticka klimatizacia
Ale ved to rychle vyhriatie alebo ochladenie silnym fukanim robi automaticka klima sama. Je dovod este nieco nastavivat a pustat manualne?toto je kravina
teda aspon v pripade automatickej klimatizacie. Ta sa snazi co najrychlejsie dosiahnut pozadovanu teplotu cize priklad v lete fuka aktivnejsie chladny vzduch aby co najrychlejsie dosiahla danu teplotu a v zime to iste len naopak..
je to zaciatok predaja, neskor bude vsetko, aj vodotryskUž som o tom písal, ale znova.
Keď prichádzali prvé autá s veľkou info obrazovkou, kde sa všetko ovládalo ako na mobile či tablete, motoristickí novinári sa samoodbavovali nadšením. ja som od začiatku písal, že je to cesta do pekla, pretože je to nebezpečné a po pamäti sa preklikoať k niečomu cez x odmenu, je, napr. v mestskej premávke, o zdravie , o majetok i o život. Súčasnosť mi dala za pravdu, čoraz viac novinárov chýbajúce tlačítka čo otočné gombíky kritizuje a robia správne!!! Ja by som zakázal dovoz áut bez klasických tlačidiel a gombíkov na najčastejšie používané funkcie (rádio + klíma). Ja proti veľkým obrazovkám nemám nič, je to moderné, mladí tomu rozumejú a fandia, obsahujú mnohé, čo sa tlačítkami či gombíkmi obsiahnuť nedá a pod. To je OK, ale hlavné funkcie potrebujú rýchly prístup viacmenej po pamäti bez pozerania sa na displej. Je paradox, že ovládanie mobilu počas jazdy je zakázané, ale ovládanie infotainmentu, často komplikované a zdĺhavé nie. A pokiaľ si spárujem infotainment auta s mobilom, tak aký je vlastne rozdiel v ich ovládaní? Žiadny, ale jedno sme zakázali a druhé nie. Len ten malý mobil sa zmení na obrazovku na prístrojovej doske auta.