SME

Diskusia k článku: Nová Škoda Octavia je už v predaji. Koľko stojí?

Automat pre benzínovú verziu zatiaľ v ponuke nie je.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
44 príspevkov

  • 1616737
    to vazne?? Displej z ciny namiesto krasnych budikov do auta za 15000 a vyssie? :((
    • 3474601
      Počkajme si na klasické budíky, ale tie už budú za priplatok. Všetky tie displeje namiesto budíkov a ovládanie klimatizácie cez displej je iba dôsledok šetrenia, aj keď sa to automobilky snažia predať ako pokrok. Ovládanie klimatizácie mal VW group dokonalé, vodič chytil kolečko, jeden krok je pol stupňa, ani nemusel sklopiť zrak. Teraz budeme klikať po displeji alebo kvákať, že Škoda, je mi teplo .....
      • mirobimbo

        Ale ako často to nastavuješ ty,

        ale ja to v deň nákupu nového auta nastavím na 21,5° a potom už sa toho nikdy nedotknem.
        • lanoes
          Prémium

          mirobimbo, ja ovládač

          teploty používam intenzívne. Po zohriatí vody aspoň na 70°C nastavím teplotu takmer na maximum (nastavená "auto klíma") a po chvíli, keď je v aute OK, ju stiahnem ta cca 21°C. V lete naopak. Najskôr na chvíľu na minimálnu teplotu a keď už to ochladenie cítim, tak ju zvýšim. A zase je rozdiel v oblečení. Ak idem dlhšiu trasu, tak aj pri chladnom aute sadám na sedadlo už bez kabátu či vetrovky, na krátku jazdu si ich ponechávam na sebe a tak, logicky, aj s teplotou pracujem inak. Podobne vyhrievanie sedadla. Ak má dlhú vetrovku či kabát tak je zbytočné zapínať vyhrievanie, cez tú vrstvu látky nepocítim nič. Ale ak sa pred jazdou vyzlečiem či mám krátku bomberku, tak si vyhrievanie pod zadok zapnem a ako vyhrieva, znižujem intenzitu až do vypnutia. Podobne ventilátor. Aj ten najskôr vyššia rýchlosť na okná, potom vyššia na skoré vyhriatie či vychladenie a potom minimum. Otočné ovládače sú k nenahradeniu a nezaplateniu.
          • lanoes
            Prémium

            Ale k meritu veci, čiže

            k Octávii. Ako celok bola, je a určite aj naďalej bude pekné auto, u mňa celkom určite. S jedinou výnimkou a tou je predná maska. 6-uholníkovú masku má dnes kdejaká značka (u Octávky skôr 8-uholníková, ak beriem do úvahy výrez pod emblémom), ale najškaredšia je práve v tejto najnovšej Octávii. Príšerná, hnusná. Pochvala za, konečne, horizontálne zadné svetlá. Rešpektujem Škodu ako výbornú koncernovú značku, ale Škoda pozitív nie som a tak v moje garáži nebola a ani nebude.
        • messy
          Ja relativne casto. Ked cestujem obleceny mam 21, ked vyzleceny 23. V lete 23-26, podla potreby. Toto je za mna uplny fail. Tak isto ovladanie radia - este som nerobil s nicim lepsim ako je koliesko alebo tablet v MB. Intuitivne, pohodlne, rychle - a nemusim sa nacahovat za displejom.
  • lanoes
    Prémium

    Už som o tom písal, ale znova.

    Keď prichádzali prvé autá s veľkou info obrazovkou, kde sa všetko ovládalo ako na mobile či tablete, motoristickí novinári sa samoodbavovali nadšením. ja som od začiatku písal, že je to cesta do pekla, pretože je to nebezpečné a po pamäti sa preklikoať k niečomu cez x odmenu, je, napr. v mestskej premávke, o zdravie , o majetok i o život. Súčasnosť mi dala za pravdu, čoraz viac novinárov chýbajúce tlačítka čo otočné gombíky kritizuje a robia správne!!! Ja by som zakázal dovoz áut bez klasických tlačidiel a gombíkov na najčastejšie používané funkcie (rádio + klíma). Ja proti veľkým obrazovkám nemám nič, je to moderné, mladí tomu rozumejú a fandia, obsahujú mnohé, čo sa tlačítkami či gombíkmi obsiahnuť nedá a pod. To je OK, ale hlavné funkcie potrebujú rýchly prístup viacmenej po pamäti bez pozerania sa na displej. Je paradox, že ovládanie mobilu počas jazdy je zakázané, ale ovládanie infotainmentu, často komplikované a zdĺhavé nie. A pokiaľ si spárujem infotainment auta s mobilom, tak aký je vlastne rozdiel v ich ovládaní? Žiadny, ale jedno sme zakázali a druhé nie. Len ten malý mobil sa zmení na obrazovku na prístrojovej doske auta.

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 12 937
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 12 209
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 257
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 319
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 032
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 882
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 2 200
  8. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 115
  1. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  2. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  3. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  4. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  5. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  6. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 543
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 196
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 964
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 237
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 579
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 693
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 405
  8. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 8 142
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
reklama
reklama