Okrem dizajnu ohromí aj zrýchlením.
to vies
o cenu ide v prvom rade, Ako tak citam, nie je problem vyrobit akokolvek drahe auto a potom presvedcit zopar vyvolenych ze to je to co chcu.sklenena strecha
velky zmysel nema, pokial nieje otvartelna. Dostal som ju do vybavy takze vlastna skusenost. Ale zvysene celne sklo je podla mna fajn, hlavne kvoli vyhladu na semafor ked stojim prvy. Urcite lepsi smer ako trebarz u pezotu 2008 kde mam pocit ze sedim na mieste vodica tankulen to nie je chyba auta
Semafory su u nas naprd osadene, uplne nezmyselne na hranici krizovatky, takze musis zastavit kilometer pred krizovatkou. V zahranici maju Semafory na lanach v strede krizovatky, pripadne su duplicitne osadene aj nizsie na stlpoch aby ich bolo vidiet cez bocne okienka... Sklenena strecha je des, hlavne kvoli tomu, ze sa rychlo zaspini. Ja mam este taku sietku natahovaciu, takze zabranuje prenikaniu slnecneho svetla a da sa to vydrzat. Otvorene som to mal parkrat, takze je to celkom zbytocne z praktickeho hladiska.ja mam neotvaraciu
a nic moc. Ale sedel som v aute s vysokym celmym sklom a myslim si ze je to dobra vecTrochu
bokom k slovenčine: Tomu sklu na streche nerozumiem... alebo To sklo na streche nechápem. Tak je to správne.zaujimave auto
len ho nemam kde nabijatZ AAA by som nekúpil
tam isto stočia cykly batérie.Nemyslím, že spotreba
EV by dramaticky zvýšila spotrebu elektriny. SR spotrebuje ročne 30 TWh. 1 EV cca 3 MWh => 1 mil. EV spotrebuje 3 TWh. 1 mil. EV nebude v SR ani o 10 rokov. Verím, že za 10 rokov ukončíme EMO 4, blok bude produkovať cca 4 TWh ročne. Solárny panel a batéria je v podmienkach SR veľmi ťažko návratná investícia. V malom (rodinné domy) je to ešte horšie. Účinnosť ukladania nie je zlá, ale cena batérií je pre tento účel vysoká.Viete predložiť rozumnú kalkuláciu
Koľko energie vyrobí za rok 2kWp? Koľko z toho je možné využiť? Čo stojí systém 2kWp s konštrukciou a inštaláciou?