SME

Diskusia k článku: Dacia predstavuje nový vizuál inšpirovaný hodnotami značky

Kaki farba odkazuje na schopnosti v teréne, ale aj ekológiu.

chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
7 príspevkov

  • 886447
    Dacia má niečo ako "hodnotu značky"? To nové logo označuje sadu kľúčov na opravy? Ešte by mali zapracovať na tom, aby poukazovalo aj na ďalšie "hodnoty značky", hrdzu a slabú bezpečnosť.
    • Paradiso
      Tak ti poviem - nemáš poňatia o čom točíš. Pred 7 rokmi som si kupila nove Sandero, doslova za facku. Potrebovala som rychlo auto na vozenie najprv jedneho, pozom uz dvoch deti. Za tie roky to auto nebolo v servise - len na garančkách. Odvtedy som už “jazdila” aj na BMW, Passate, atď. Jazdila je v úvodzovkách kvoli tomu, že ten bavor bol viac v servise ako na ceste... a este k tej bezpečnosti - kolega mal haváriu na Dusteri - vrazil do neho expert na RAv4. Dacia mu doslova zachránila život.
      • 886447
        Duster má 3 star za bezpečnosť. To je totálna srákora. Duster má všeobecné a celosvetovo známu prezývku "ruster" a to pre to, lebo ho hrdza doslova likviduje "za živa". Dacia sa zlepšila, ale stále to vyzerá vo vnútri a kvalita materiálov tiež, ako sovietska ponorka zo 70 rokov. Technika je to, čo Renault používa pre tzv. tretí svet. Južná Amerika a spol.. Ako chlapom do roboty ok. Nič viac. A deti by som v tom nevozil. Teda tie svoje určite nie...
        • Petrik182
          Ty musíš byť velmi smutný človek, v dnešnej dobe sú autá na jedno kopyto. Ja som kupoval nový Sportage a som spokojný, ale viem že Dacii nič nechýba len sa na ňu dlho čaká, je to Renault a tým nič nepokazíš. Sám som mal niekolko francúzkych áut a spokojnosť.
  • communication
    Prémium
    Fandím Dacii. Značka si za ostatne roky vybudovala svoju hodnotu. Win:Win investícia pre Renault a pre štátnu krachujúcu automobilku. Keď v ich továrni Renault spustil výrobu svojho modelu Thália, nikto netušil aký úspech bude mat. Podobne aj s Daciou, ktorú si vyžiadali klienti na vicerych západoeurópskych trhoch, kam sa povodne nemala dovážať.
    Pekne nové logo aj farba, military je teraz In.

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 16 985
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 832
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 6 173
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 432
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 4 080
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 630
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 226
  8. Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť 1 831
  1. Radoslav Záhumenský: Vodná nádrž na Kysuciach ukrýva príbeh dvoch zatopených obcí. Poznáte jej pravú tvár?
  2. Zuzana Pelaez: O šialenej slovenskej Veľkej noci a o tých zahraničných, nepornografických.
  3. Milan Srnka: „Škaredý Ovečkin“, legenda kolaborujúca s vojnovým zločincom
  4. Emil Sútor : Čo je sójový lecitín a prečo ho nájdete v čokoláde?
  5. Anton Lisinovič: Recenzia: Setkání se smrtí (kniha)
  6. Martin Eštočák: Zdražie parkovanie v Prešove o 100 %? Návrh, ktorý zatiaľ neprešiel, no občania by mali byť v strehu
  7. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  8. Vladimír Bojničan: Dodatok 2. Ku blogu - Dnes je to už jasné: dogmatické konzervy a klerikáli sa rozhodli rozbiť západnú civilizáciu
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 021
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 72 937
  3. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 43 365
  4. Rado Surovka: Raši dostal padáka 38 259
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 042
  6. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 116
  7. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 18 567
  8. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 585
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Medvede
  8. Tupou Ceruzou: Mr. Business
reklama
reklama