SME
chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
21 príspevkov

  • lanoes
    Prémium
    "najnovsi", máš pravdu, ale vadí to?
    Vyzerá to dobre, zvonku aj zvútra a to je podstatné.
    Ja mám v Audine niektoré ovládače rovnaké ako má Bentley Bentayga (ostatné Bentley ako Continental či Flying Spur majú iné ovládače a tlačítka, s kovovými koncovkami), úplne rovnaké, a pozerám sa na to spôsobom, že nie Bentley má veci z Audi, ale Audi má veci ako Bentley. Takže u mňa OK, som s tým spokojný, kto by nebol, všakáno.
    To isté tento MG. Ak má niečo podobné ako nemecké prémiovky, tak to určite kupcom a vlastníkom vadiť nebude, práve naopak.
  • 243905
    Plug in Hybridy mali v EU nejaké dotačné zvýhodnenia v cene, v súčasnosti sa od týchto zliav odstupuje, takže toto auto nezachytilo správny čas,...
    Príde aj nabúchaný štvorvalec, s dobrým podvozkom, nadštandardnou výbavou a slušnou garanciou, ak dajú uvádzacie zľavy na benziňák, rozhodne by som ho nepodceňoval,
    mimochodom v EU predali minulý rok cez 25.000 ks, za 10 mesiacov 2022 predali už 36.000 ks MG, výhlaidka je cez 50.000 ks, v
    v Cíne je to magekoncern s miliónovym predajmi, značka má cveng,
    v ponuke na západ od nás je už aj kompaktý kombík plne elektrický - MG5 a elektrický stýlový hatchback MG4 a anglické a nemecké youtube motoristické kanaály krochkajú blahom,,,,(hlavne s ohľadom na príjemnú cenu a výborný jazdný prejav) ...

    Intuitívne mám pocit, že MG v Europe neradno podceniť,

    Mimochodom ja som na cestách videl už niekoľko ZS a aj EHS a všade v nich sedeli kompletné mladé rodinky a vodič bol vysmiaty ,...

    P..s. áno, ten dizajn, to je mix Mazdy a Renaultu a v interiéri Mercedesu a Hyundaiu, ale u mňa spokojnosť, fajn,...
    Ak začnú pri 1.5TGDI spaľováku s cenovkami okolo 25-26.000,- tak europska produkcia ešte zaplače, verte tomu, cena je to, na čo polovica Europy počúva čoraz viac,...

    U mňa palec hore, pred rokmi by som mal pri cinskych autiakoch predsudky&, ale vážení, spočítajte si koľko modelov na trhu má v techničáku "Made in China" a začne vám byť úzko nad budúcnosťou europskeho automotive priemyslu,...

    Korejska , japonska produkcia už v mnohom európske modely predbehli v kvalite, výbave, podvozkoch, spoľahlivosti, (motoricky je to ešte pokrivkávajúce) a trvalo im to len 10 rokov (japonské) a 20 rokov (kórejské)...
    Koľko rokov to trvalo čínskym fabrikám?


Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  2. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  3. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  5. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni
  6. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  7. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 16 970
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 8 828
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 6 130
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 5 424
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 4 120
  6. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 650
  7. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 235
  8. Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť 1 837
  1. Radoslav Záhumenský: Vodná nádrž na Kysuciach ukrýva príbeh dvoch zatopených obcí. Poznáte jej pravú tvár?
  2. Zuzana Pelaez: O šialenej slovenskej Veľkej noci a o tých zahraničných, nepornografických.
  3. Milan Srnka: „Škaredý Ovečkin“, legenda kolaborujúca s vojnovým zločincom
  4. Emil Sútor : Čo je sójový lecitín a prečo ho nájdete v čokoláde?
  5. Anton Lisinovič: Recenzia: Setkání se smrtí (kniha)
  6. Martin Eštočák: Zdražie parkovanie v Prešove o 100 %? Návrh, ktorý zatiaľ neprešiel, no občania by mali byť v strehu
  7. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  8. Vladimír Bojničan: Dodatok 2. Ku blogu - Dnes je to už jasné: dogmatické konzervy a klerikáli sa rozhodli rozbiť západnú civilizáciu
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 012
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 72 822
  3. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 45 299
  4. Rado Surovka: Raši dostal padáka 37 957
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 042
  6. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 110
  7. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 19 128
  8. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 584
  1. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  2. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  3. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  4. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  5. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  6. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
  7. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  8. Tupou Ceruzou: Medvede
reklama
reklama