Plug in Hybridy mali v EU nejaké dotačné zvýhodnenia v cene, v súčasnosti sa od týchto zliav odstupuje, takže toto auto nezachytilo správny čas,...
Príde aj nabúchaný štvorvalec, s dobrým podvozkom, nadštandardnou výbavou a slušnou garanciou, ak dajú uvádzacie zľavy na benziňák, rozhodne by som ho nepodceňoval,
mimochodom v EU predali minulý rok cez 25.000 ks, za 10 mesiacov 2022 predali už 36.000 ks MG, výhlaidka je cez 50.000 ks, v
v Cíne je to magekoncern s miliónovym predajmi, značka má cveng,
v ponuke na západ od nás je už aj kompaktý kombík plne elektrický - MG5 a elektrický stýlový hatchback MG4 a anglické a nemecké youtube motoristické kanaály krochkajú blahom,,,,(hlavne s ohľadom na príjemnú cenu a výborný jazdný prejav) ...
Intuitívne mám pocit, že MG v Europe neradno podceniť,
Mimochodom ja som na cestách videl už niekoľko ZS a aj EHS a všade v nich sedeli kompletné mladé rodinky a vodič bol vysmiaty ,...
P..s. áno, ten dizajn, to je mix Mazdy a Renaultu a v interiéri Mercedesu a Hyundaiu, ale u mňa spokojnosť, fajn,...
Ak začnú pri 1.5TGDI spaľováku s cenovkami okolo 25-26.000,- tak europska produkcia ešte zaplače, verte tomu, cena je to, na čo polovica Europy počúva čoraz viac,...
U mňa palec hore, pred rokmi by som mal pri cinskych autiakoch predsudky&, ale vážení, spočítajte si koľko modelov na trhu má v techničáku "Made in China" a začne vám byť úzko nad budúcnosťou europskeho automotive priemyslu,...
Korejska , japonska produkcia už v mnohom európske modely predbehli v kvalite, výbave, podvozkoch, spoľahlivosti, (motoricky je to ešte pokrivkávajúce) a trvalo im to len 10 rokov (japonské) a 20 rokov (kórejské)...
Koľko rokov to trvalo čínskym fabrikám?