Citroën modernizoval C4 Picasso

Francúzi vylepšili dotykový displej a rozšírili ponuku motorov. Zmeny sa dotkli aj väčšieho súrodenca s označením Grand.

(Zdroj: Citroen)

Druhú generáciu modelov C4 Picasso a Grand C4 Picasso uviedol Citroën na trh v roku 2013 a odvtedy z nich predal viac ako 300-tisíc kusov.

Po troch rokoch sa francúzsky výrobca rozhodol omladiť svoju dvojicu áut a vylepšiť niektoré prvky. Zmeny sa dotkli aj vzhľadu. Pri pohľade zvonku si možno všimnúť prerobenú prednú časť, ktorá je v prípade oboch vozidiel rovnaká.

Vzadu našli svoje miesto nové svetlá s 3D efektom. Do výbavy pribudli nové disky kolies, farby a v prípade päťmiestneho C4 Picasso aj dvojfarebná kombinácia strechy.

Dôležitejšou zmenou je nový multimediálny systém, ovládaný pomocou vylepšenej sedempalcovej dotykovej  obrazovky.

S modelom Grand C4 Picasso sme práve absolvovali reportážnu cestu do Chorvátska a obsluha dotykového displeja a zadávanie údajov do navigácie bola našou jedinou výraznejšou výčitkou, smerujúcou k tomuto autu. Takže zmenu v tomto ohľade považujeme za opodstatnenú.

Výrobca nezabudol ani na rozšírenie asistenčných systémov. Pribudlo rozpoznávanie značiek obmedzujúcich rýchlosť, adaptívny tempomat s funkciou zastavenia, aktívne núdzové brzdenie, či systém na udržiavanie v jazdnom pruhu.

Paleta motorov sa v prípade oboch modelov rozšírila o benzínový agregát 1,2 PureTech S&S 130, spolupracujúci so šesťstupňovou automatickou prevodovkou.

Novinkou pre menšie C4 Picasso je aj slabšia verzia motora 1,2 PureTech, tentokrát s výkonom 110 koní (81 kW) a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Túto kombináciu poznáme už z modelu Cactus. S objednávaním modernizovaných súrodencov sa v Európe začne v najbližších týždňoch.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Citroenu Cactus manuálna prevodovka s benzínovým motorom pasuje

Recenziu väčšieho zo súrodencov, Grand C4 Picasso, pripravíme v nasledujúcich týždňoch. Počas takmer 3000 kilometrov nás najviac upútal jeho podvozok, kombinujúci vysoký komfort a veľmi dobré jazdné vlastnosti.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 459
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 2 886
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 716
  4. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 685
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 795
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 586
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 279
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 267
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 186
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 788

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako sa Slovák z Terchovej stal veľkým reformátorom u Márie Terézie

Adam František Kollár, vedec a knihovník bol jedným z popredných osvietenských reformátorov.

PLUS

V kráľovstve polievok sa držková nevarí

Do niekoľkých hrncov naložili Bratislavčania svojho tvorivého ducha.

KOMENTÁRE

Potrebujeme posilniť kultúru záväznosti

Musíme prestať so spájaním LGBTI s ohrozením tzv. tradičnej rodiny.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.