Citroën modernizoval C4 Picasso

Francúzi vylepšili dotykový displej a rozšírili ponuku motorov. Zmeny sa dotkli aj väčšieho súrodenca s označením Grand.

(Zdroj: Citroen)

Druhú generáciu modelov C4 Picasso a Grand C4 Picasso uviedol Citroën na trh v roku 2013 a odvtedy z nich predal viac ako 300-tisíc kusov.

Po troch rokoch sa francúzsky výrobca rozhodol omladiť svoju dvojicu áut a vylepšiť niektoré prvky. Zmeny sa dotkli aj vzhľadu. Pri pohľade zvonku si možno všimnúť prerobenú prednú časť, ktorá je v prípade oboch vozidiel rovnaká.

Vzadu našli svoje miesto nové svetlá s 3D efektom. Do výbavy pribudli nové disky kolies, farby a v prípade päťmiestneho C4 Picasso aj dvojfarebná kombinácia strechy.

Dôležitejšou zmenou je nový multimediálny systém, ovládaný pomocou vylepšenej sedempalcovej dotykovej  obrazovky.

S modelom Grand C4 Picasso sme práve absolvovali reportážnu cestu do Chorvátska a obsluha dotykového displeja a zadávanie údajov do navigácie bola našou jedinou výraznejšou výčitkou, smerujúcou k tomuto autu. Takže zmenu v tomto ohľade považujeme za opodstatnenú.

Výrobca nezabudol ani na rozšírenie asistenčných systémov. Pribudlo rozpoznávanie značiek obmedzujúcich rýchlosť, adaptívny tempomat s funkciou zastavenia, aktívne núdzové brzdenie, či systém na udržiavanie v jazdnom pruhu.

Paleta motorov sa v prípade oboch modelov rozšírila o benzínový agregát 1,2 PureTech S&S 130, spolupracujúci so šesťstupňovou automatickou prevodovkou.

Novinkou pre menšie C4 Picasso je aj slabšia verzia motora 1,2 PureTech, tentokrát s výkonom 110 koní (81 kW) a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Túto kombináciu poznáme už z modelu Cactus. S objednávaním modernizovaných súrodencov sa v Európe začne v najbližších týždňoch.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Citroenu Cactus manuálna prevodovka s benzínovým motorom pasuje

Recenziu väčšieho zo súrodencov, Grand C4 Picasso, pripravíme v nasledujúcich týždňoch. Počas takmer 3000 kilometrov nás najviac upútal jeho podvozok, kombinujúci vysoký komfort a veľmi dobré jazdné vlastnosti.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 15 806
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 9 266
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 832
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 2 944
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 456
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 2 300
  7. Kam do tepla v januári? 1 947
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 742
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 549
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 924