Toyota C-HR prichádza na slovenský trh, poznáme ceny

Konkurent Nissanu Qashqai sa pokúsi zákazníkov osloviť aj hybridným pohonom.

Toyota C-HR(Zdroj: Toyota)

Kompaktný crossover Toyota C-HR (Coupe – High Rider) sa v sériovej podobe prvýkrát svetu ukázal na marcovom autosalóne v Ženeve. Teraz prichádza už aj na Slovensko, pričom zákazníkov sa pokúsi osloviť napríklad hybridným pohonom štvrtej generácie.

Novinka meria na dĺžku 4360 mm, na šírku 1795 mm a na výšku 1555 mm. Jej rázvor má 2640 mm a batožinový priestor objem 377 litrov. Stojí na rovnakej modulárnej platforme TNGA ako Prius.  

Japonská automobilka, v duchu svojich nedávnych vyhlásení počas parížskeho autosalónu, k modelu neponúka žiadne dieselové motory.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zato sa v jeho útrobách ocitol hybridný systém s celkovým výkonom 90 kW kombinujúci 1,8-litrový atmosférický motor, elektromotor a bezstupňovú prevodovku e-CVT prenášajúcu silu na predné kolesá.

Výsledkom je kombinovaná spotreba 3,6 l/100 km. V závislosti od zvolenej výbavy treba počítať s cenovkou od 24 490 do 27 290 eur.

Druhou pohonnou alternatívou je agregát 1,2 l Turbo s výkonom 85 kW a krútiacim momentom 185 Nm, ktorý spolupracuje buď so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo bezstupňovou prevodovkou CVT. V prvom prípade si musíte pripraviť minimálne 18 790 eur, v druhom 22 690 eur.

Ak by ste k tomuto motoru chceli pohon všetkých kolies, dostanete ho za 27 790 eur spolu s najvyšším stupňom výbavy.

A keď sme už pri výbavách, základom je balíček Live, ktorý je však dostupný len pri verzii s 1,2 l motorom a manuálnou prevodovkou. V rámci neho môžete počítať s LED svetlami denného svietenia, automatickým prepínaním diaľkových svetiel, multifunkčným volantom, manuálnou klimatizáciou, adaptívnym tempomatom či predkolíznym systémom s funkciou rozpoznávania chodcov.

Stupeň výbavy Active už pridáva napríklad väčší a farebný displej prístrojového štítu, multimediálny systém Toyota Touch 2 s 8-palcovou dotykovou obrazovkou, dvojzónovú klimatizáciu, parkovaciu kameru, systém rozpoznávania dopravných značiek, senzor dažďa, hmlové svetlá či 17-palcové disky kolies z ľahkých zliatin.

Ak by ste vo vozidle chceli aj štýlovejší exteriér a interiér s viacerými dekoratívnymi prvkami vrátane modrej linky Electric Blue na prístrojovom panely a dverách, musíte siahnuť po balíčku Dynamic. V rámci neho navyše dostanete vyhrievanie predných sedadiel či 18-palcové kolesá.

Najvyššia výbava Executive prichádza so systémom pre monitorovanie mŕtveho uhla a priestoru za vozidlom, bezkľúčovým nastupovaním a štartovaním, vyhrievaným volantom či inteligentným parkovacím asistentom.

Predné aj zadné LED svetlá sú súčasťou príplatkového paketu, rovnako ako prémiový audiosystém JBL či navigácia Go s bezplatnou 3-ročnou aktualizáciou máp.

Najnovšieho konkurenta Nissanu Qashqai či Volkswagenu Tiguan vyskúšame samozrejme aj my. Dojmy z prvej jazdy vám prinesieme už onedlho.

Cenník Toyoty C-HR

MotorizáciaLiveActiveDynamicExecutive

1,2 Turbo (85 kW) 6 M/T, FWD
 
18 790 €20 990 €22 590 €23 790 €
1,2 Turbo (85 kW) Multidrive S, FWD -22 690 €24 290 €25 490 €
1,2 Turbo (85 kW) Multidrive S, AWD---27 790 €
1,8 Hybrid (90 kW) E-CVT, FWD-24 490 €26 090 €27 290 €

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 718
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 729
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 310
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 398
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 931
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 375
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 743
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 657
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 796
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 253

Téma: Toyota Yaris, RAV4, Auris, Corolla, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.