Partisan One vyzerá ako stavebnica Merkur so zárukou 100 rokov

Na rám sa dajú pripevniť prídavné pancierové plechy.

(Zdroj: Partisan Motors)

MAGDEBURG. V čase, kedy už legendárne off-roady vytláčajú moderné SUV, prichádza terénne auto, ktoré je ako z iného sveta. Je ním projekt nemeckej startupovej spoločnosti Partisan Motors.

Za Partisanom stojí nemecko-ruský konštruktér Juri Postnikov. Jeho cieľom bolo zostrojiť armádne vozidlo, ktoré je opakom vyspelých technológií. Na terénnom aute s názvom Partisan One pripomínajúcom zväčšenú stavebnicu Merkur, nie je jediné zaoblenie. Všetko je prísne hranaté a jednoduché na výrobu.

Sám Postnikov uznáva, že dizajn auta je až primitívne jednoduchý, ale ten hrá v celom projekte aj tak nepodstatnú úlohu. Dôležité je, že v čase ozbrojeného konfliktu sa dá Partisan One rýchlo vyrobiť a je dokonale skladný.

Článok pokračuje pod video reklamou

Armádne vozidlo bude k dispozícii v rôznych karosárskych verziách, napríklad ako dlhá päťdverová verzia alebo aj ako šesťkolesový nákladiak. V prípade objednávky rozloženej skladačky sa do lodného kontajnera zmestí päť Partisanov.

Prečítajte si tiež: Bollinger B1 má ambície stať sa najpraktickejším elektromobilom

Štandardne sa off-road dodáva s dieselovým 2.8-litrovým motorom od Fiatu, s ktorým sa dá vďaka veľkej nádrži jazdiť až 1500 kilometrov bez tankovania, uvádza motor1.

Výrobca však tvrdí, že vie na želanie pod kapotu namontovať prakticky čokoľvek, vrátane elektromotora.

Napriek konštrukčnej jednoduchosti nie je Partisan One príliš lacný. Jeho cena začína tesne pod 50-tisíc eur. Životnosť auta je podľa výrobcu 50 rokov a záruka na rám karosérie až 100 rokov.

Partisan Motors zatiaľ príliš veľkú dôveru nevzbudzuje. Na facebookovej stránke má napríklad logo s červenou hviezdou nakreslené fixkou.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 858
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 480
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 19 990
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 13 666
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 291
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 895
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 876
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 431
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 397
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 702

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Cinkota: Som pôžitkár. Viem, že chuť príde, ale už mi nebude diktovať

Verím, že som oveľa múdrejší, hovorí prepustený herec Dušan Cinkota.

KULTÚRA

Jana Oľhová: Politický sitkom potrebuje učiteľky zo základnej

Bývajú vystrašené, hovorí o učiteľkách, ktoré navštevujú jej divadelnú dielňu.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.