SME
Utorok, 20. október, 2020 | Meniny má VendelínKrížovkyKrížovky

Viete, ako jazdiť s off-roadom v teréne? Mitsubishi nám ukázalo, ako na to

Auto má nižší výkon.

Mitsubishi L200 (Zdroj: Mitsubishi )

Nie je to tak dávno, čo sme na Záhorí testovali Mitsubishi L200 Black Edition s upraveným podvozkom. Terénu sa auto nebálo, no už vtedy bol na spadnutie príchod prvých kusov novej L200 na Slovensko.

Mitsubishi patrí k značkám, ktoré radi demonštrujú schopnosti svojich áut a inak tomu nebolo ani tentokrát. Flotila nových L200 dostala zabrať v poriadnom teréne okolo Tisovca.

Kým pick-up dostal bahenný kúpeľ, pozreli sme sa na jeho dizajn. Nová je najmä celá predná maska aj zadné čelo. Kapota je teraz o 40 mm vyššie a vďaka úzkym full-LED svetlám pôsobí auto mohutnejšie.

Oblé tvary sú už minulosťou, teraz sa L200 viac podobá na Eclipse Cross a modernizované ASX. Mitsubishi tento extravagantný dizajn masky nazýva Dynamic Shield. Otázne už len je, či pomerne veľké spodné svetlá zvládnu bez ujmy život v drsnejších podmienkach. Prvé testovacie jazdy zatiaľ prežili.

Tvar kabíny sa nemenil, z predchodcu ostala aj väčšia časť interiéru. Stále je na výber dvojmiestna kabína Club Cab od 26 790 eur aj o tisícku drahšia päťmiestna verzia Double Cab.

Nižší výkon, ale lepšie schopnosti

Zmeny neboli len optické, novinky nájdeme aj v použitých technológiách. Tou najdôležitejšou je upravený naftový štvorvalec, ktorý už nemá 2,4 litra, ale len 2,3 litra a spolupracuje s novou šesťstupňovou prevodovkou, predtým bola päťstupňová.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C6AEG na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M6AEG na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Pick-upy

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Na celoplošné testovanie budeme potrebovať zhruba 48-tisíc ľudí. Otázka je, kde ich zoberieme

Na jedno miesto pripadá jeden vojak, potrebujeme naň však asi osem ľudí.

Vzorky na antigénne testy odoberú výterom z nosohltana.
Dobré ráno

Dobré ráno: Testovanie nám dá pár týždňov, a potom čo?

Má to byť najväčšia operácia v moderných dejinách Slovenska.

Podcast Dobré Ráno.
STĹPČEK PETRA TKAČENKA

Vláda sa spolieha na ľudí, ktorých nemá

Slovensko má chronický nedostatok zdravotníkov.

Peter Tkačenko

Pribudlo ďalších šesť úmrtí na Covid-19, zomrel aj lekár z Oravy

Slovensko eviduje celkovo 98 úmrtí na Covid-19.

Ilustračná fotografia.

Neprehliadnite tiež

Renault Mégane eVision Concept
Nový Ford Kuga PHEV zhorel len deň po registrácií v nemeckom Wiesbadene.

Dacia Spring sa stane najlacnejším elektromobilom

Zo začiatku nebude v predaji pre bežných zákazníkov.

Dacia Spring Electric
Jedným z finalistov ankety Autobest 2021 je Citroën C4.