SME
Sobota, 23. október, 2021 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Viete, ako jazdiť s off-roadom v teréne? Mitsubishi nám ukázalo, ako na to

Auto má nižší výkon.

Mitsubishi L200 (Zdroj: Mitsubishi )

Nie je to tak dávno, čo sme na Záhorí testovali Mitsubishi L200 Black Edition s upraveným podvozkom. Terénu sa auto nebálo, no už vtedy bol na spadnutie príchod prvých kusov novej L200 na Slovensko.

Mitsubishi patrí k značkám, ktoré radi demonštrujú schopnosti svojich áut a inak tomu nebolo ani tentokrát. Flotila nových L200 dostala zabrať v poriadnom teréne okolo Tisovca.

Kým pick-up dostal bahenný kúpeľ, pozreli sme sa na jeho dizajn. Nová je najmä celá predná maska aj zadné čelo. Kapota je teraz o 40 mm vyššie a vďaka úzkym full-LED svetlám pôsobí auto mohutnejšie.

Oblé tvary sú už minulosťou, teraz sa L200 viac podobá na Eclipse Cross a modernizované ASX. Mitsubishi tento extravagantný dizajn masky nazýva Dynamic Shield. Otázne už len je, či pomerne veľké spodné svetlá zvládnu bez ujmy život v drsnejších podmienkach. Prvé testovacie jazdy zatiaľ prežili.

Tvar kabíny sa nemenil, z predchodcu ostala aj väčšia časť interiéru. Stále je na výber dvojmiestna kabína Club Cab od 26 790 eur aj o tisícku drahšia päťmiestna verzia Double Cab.

Nižší výkon, ale lepšie schopnosti

Zmeny neboli len optické, novinky nájdeme aj v použitých technológiách. Tou najdôležitejšou je upravený naftový štvorvalec, ktorý už nemá 2,4 litra, ale len 2,3 litra a spolupracuje s novou šesťstupňovou prevodovkou, predtým bola päťstupňová.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Audi Q4 50 e-tron quattro

Pohodlné elektrické SUV nesklame ani zrýchlením.


22. okt
Pneumatiky s rozmerom 195/65 R15 skúšal ADAC na Volkswagene Golf.

Častými mínusmi je rýchle opotrebenie a vlastnosti na mokrej ceste.


22. okt
Hyundai Kona

Najväčšou novinkou je kombinácia trojvalca s automatom.


21. okt
Google mapy odhadli časový rozdiel na oboch trás v rannej špičke na 19 minút.

Nie každý si využitím novej diaľnice urýchli cestu.


19. okt
Skryť Zatvoriť reklamu