SME

Kia pri predstavení nového loga spravila Guinnessov rekord

Veľká šou sa odohrala priamo nad mestom Incheon.

Načítavam video...

SOUL. Kórejská automobilka Kia sa chystá na svoj nový začiatok. Veľké zmeny odštartovala zmenou loga aj sloganu. Premiéra vizuálu nebola len tak, na nejakej nudnej prezentácii, ale rovno na nočnej oblohe a vo veľkom štýle.

O logo žiariace na oblohe sa postaralo 303 synchronizovaných dronov obohatených o pyrotechnickú šou. Naživo ju mohli vidieť ľudia z okien v kórejskom meste Incheon.

Umelecké vystúpenie dronov sa do Guinessovej knihy rekordov dostalo v dosť špecifickej kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov (UAV), ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tri štylizované písmená v logu, ktoré sú skratkou pre Korean International Automotive, už nenájdeme v červenom ovále. Ich dynamický sklon má odkazovať na rovnako dynamický rozvoj značky.

Zaujímavosťou je, že nové logo sme si všimli už v marci 2019 na ženevskom autosalóne, kde ho mal koncept Kia Imagine. Jej tvary by sa tento rok mali zhmotniť v sériovej podobe na elektrickom crossoveri.

Okrem loga je nový aj slogan. Po rokoch končí s „The Power to Surprise“ (Sila prekvapiť) a vymieňa ho za „Movement that inspires“ (Pohyb, ktorý inšpiruje).

Súvisiaci článok Má vôbec naftová Kia Sorento nejaké nedostatky? (test) Čítajte 

Predstavenie nového loga nadväzuje na ohlásenie dlhodobej obchodnej stratégie spoločnosti Kia „Plan S“ z roku 2020. V rámci Plánu S má Kia okrem iných cieľov ambíciu zaujať vedúce postavenie na globálnom automobilovom trhu.

SkryťVypnúť reklamu

Súčasťou plánu je aj spopularizovanie elektrických vozidiel a zavedenie širokej škály služieb mobility prispôsobených potrebám a vkusu jednotlivcov.

Aké má Kia presnejšie plány do budúcnosti, sa podrobnejšie dozvieme na digitálnom podujatí značky, ktoré sa uskutoční v piatok 15. januára.

Kia

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  3. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  4. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  6. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  7. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  2. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  3. Kam smerujú peniaze bohatých?
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  6. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  8. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 904
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 6 616
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 991
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 836
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 070
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 641
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 538
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 310
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu