Veľká šou sa odohrala priamo nad mestom Incheon.
nie mesto
ale stvrť Soulu.Nádherná show.
Pozeral som to už tri krát a ešte ma to neomrzelo. Klobúk dolu.suhlasim
mna by ale zaujimala aj druha strana tejto mince.. ked sa nad tym zamyslym, tak je to cista dekadencia aby kvoli jednemu logu sa dialo toto...Neviem či dekadencia,
rebranding takej automobilky bude dosť drahý špás, najmä v čase hospodárskeho útlmu, ale snáď vedia, čo robia. Osobne sa mi práveže na tej show páčilo využitie dronov. Do budúcnosti by to mohlo dať do úzadia jednorazové ohňostroje, lebo tie vybuchnú a je po nich, dron urobí podstatne viac krát nejakú svetelnú show, kým ide do šrotu.To nie je dekadencia.
Vieš koľko ľudí na svete teraz preberá nové logo, tú šou, ich autá ako také? Toto je úžasná reklama a nie nejaký spot uprostred filmu, ktorý prespíš, alebo sa ideš počas reklamy vyčúrať, nebodaj bilboard pri ceste.