SME
Streda, 30. november, 2022 | Meniny má Ondrej, Andrej

Renault Austral jazdí úsporne a zatáča aj zadnými kolesami

Na trh príde už o pár dní.

Renault Austral (Zdroj: Peter Kálmán)
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre automobilky bolo na začiatku dôležité ponúkať v C segmente akékoľvek SUV, ktoré uberie konkurencii zákazníkov. Lenže teraz už ide skôr o to, kto dokáže ponúknuť najlepší produkt vo viacerých kategóriách. Či už z pohľadu komfortu, spracovania, spotreby alebo jazdných vlastností.

V Renaulte si povedali, že na všetkých týchto oblastiach zapracujú a výsledkom je nový model Austral. Prvýkrát sme si ho vyskúšali na medzinárodnej prezentácii v okolí Madridu.

Novinka je súčasťou produktovej ofenzívy, ktorá sa začala Arkanou a elektrickým Meganom. Za cieľ má vrátiť Renault do zisku aj v C segmente. Austral s dĺžkou 4510 mm nahrádza Kadjar a čiastočne aj rodinné MPV Scenic. V rukáve má hneď niekoľko tromfov.

Veľký skok v kvalite

Zvonku dizajnom nijak neprekvapí, obdobie extravagantných Renaultov je totiž už minulosťou. Na druhej strane pôsobí sympaticky a moderne, najmä s full-LED matrixovými svetlami. Vďaka robustnejšej karosérii s ostrejšími líniami by mohol starnúť pomalšie ako Kadjar.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu