Predpremiéra - BMW Z4 coupé

Základnou pohonnou jednotkou pre výsostne športové kupé bude radový šesťvalec , najľahší a najsilnejší sériový motor vo svojej objemovej kategórii. Riadiaca jednotka motora bude naladená na ten istý výkon 195 kW (265k) ako v BMW 130i. Dvojmiestne kupé s batožinovým priestorom objemu 340 l poskytne poriadnu dávku radosti z jazdy, pretože vodič sedí takmer uprostred vozidla (po dĺžke), rozloženie hmotnosti na nápravy je rovnomerné a BMW Z4 Coupé sa môže pýšiť extrémne nízko položeným ťažiskom. S poháňanou zadnou nápravou zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,7s a dosiahne maximálnu rýchlosť 250 km/h. Okrem dvoch typov prevodoviek, (manuálna a automatická) bude v ponuke aj stabilizačný systém DSC doplnený systémom CBC redukujúcim pretáčavé správanie v zákrutách, najmä v ich úvodnej fáze pri súčasnom brzdení a podraďovaní.

BMW vynechalo vo svojom programe M verziu radi 1 a ponúka „iba“ M Paket pre verziu 130i. V prípade Z4 Coupé zostane úzka skupina zákazníkov i obdivovateľov značky spokojná, pretože neskôr vznikne aj BMW Z4 M Coupé. Verzia M zostane pri šesťvalcových motoroch konkrétne pri dobre známom agregáte 3,2 s výkonom 252 kW (343 k). Kvôli lepšiemu prenosu sily na cestu bude poháňaná zadná náprava vybavená samosvorným diferenciálom. BMW Z4 M Coupé vďaka použitej technike a kolesám priemeru 18 palcov pokorí stovku za 5 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 250 km/h (limitovanú).

Viac informácii TU...


Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 341
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 6 838
  3. Moskva alebo Petrohrad? 6 173
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 270
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 403
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 903
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 856
  8. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 796
  9. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 717
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 454

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Riaditeľ odštepného závodu Lesov SR v Liptovskom Hrádku JÁN VRBENSKÝ hovorí, že za holé časti národných parkov môžu kalamity, nie lesníci.

KOMENTÁRE

Už opäť Air Kiska

Kiskov portrét zaujíma v obrazárni nepriateľov Fica (Smeru a SNS) stále popredné miesto.

DOMOV

Ochranár, pred ktorým cúvli lesníci aj štát

Za dlhodobý prínos získal Bielu vranu Erik Baláž.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.