Predpremiéra - Porsche 911 Turbo

Šiestu generáciu špičkového modelu s typovým označením 997 poháňa preplňovaný zážihový boxer motor objemu 3,6 l s výkonom 353 kW/ 480 k pri 6.000 ot/min. Krútiaci moment narástol z 560 na 620 Nm. V kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou zrýchľuje nová posila modelového radu 911 z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy a rýchlosť 200 km/h pokorí za 12,8 s. Kombinovaná spotreba má pritom hodnotu 12,8 l/100 km.
Ešte lepšie dynamické parametre dosahuje Turbo s automatickou prevodovkou Tiptronic S, ktorá šprintuje z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a na 200 km/h za 12,2 s. Zrýchlenie na piatom prevodovom stupni z 80 na 120 km/h zvládne za 3,5 sekundy. Len v kombinovanej spotrebe trochu horší (13,6 l/100 km). Maximálna rýchlosť nového Turba s oboma prevodovkami má hodnotu 310 km/h.
O prenos extrémnej sily na vozovku sa stará elektronicky riadený systém pohonu všetkých kolies Porsche Traction Management (PTM). O adekvátne spomalenie Turba sa štandardne starajú brzdy so šesťpiestikovými strmeňmi vpredu a štvorpiestikovými vzadu a kotúče priemeru 350 mm. Za príplatok si môžete obstarať aj keramické brzdy s kotúčmi priemeru 380 a 350 mm.
V Nemecku sa Turbo začína predávať v júni tohto roku. Cena by mala začínať na sume 133.603 euro.

Článok pokračuje pod video reklamou

 

    Viac informácií TU...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 737
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 730
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 299
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 397
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 955
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 368
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 745
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 657
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 794
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 255

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Noční vlci: nielen motorkári, ale aj Putinovi žoldnieri

Gang ruských motorkárov je prepojený na Kremeľ, v Európe môže šíriť nielen propagandu.

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

PRIMÁR

Ako dlho zostane nikotín v tele po poslednej cigarete?

Kedy sa nikotín odbúra z krvi a komu to trvá najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.