Vyhlásenie konateľa spoločnosti Auto-Impex Júliusa Hrona

S veľkým prekvapením som si dňa 10.11.2006 prečítal na stránke www.sme.sk článok pod názvom „Keď servis zaostáva" (písaný novinárom Autožurnálu), ktorý vrhá tieň na spoločnosť Auto-Impex. Keďže mi redaktor predmetného článku nedal priestor na vyjadrenie s

S veľkým prekvapením som si dňa 10.11.2006 prečítal na stránke www.sme.sk článok pod názvom „Keď servis zaostáva" (písaný novinárom Autožurnálu), ktorý vrhá tieň na spoločnosť Auto-Impex. Keďže mi redaktor predmetného článku nedal priestor na vyjadrenie sa k obsahu, reagujem dodatočne.

Po prešetrení námietok vo vydaní Autožurnálu týkajúcich sa reklamácie sťahovania okna som zistil, že na túto závadu bola otvorená pracovníkom zodpovedným za novinárske autá Ing. Pavlom Reichom len 1 zákazka (4.9.2006). Naši mechanici ju v tom čase odstránili a žiadna ďalšia druhá ani tretia zákazka na spomínanú závadu nebola u zodpovednej osoby otvorená ani nahlásená. Čo sa týka výmeny pneumatík, okrem tejto práce bola vykonaná súčasne aj výmena halogénovej žiarovky, čím sa sčasti oprava predĺžila, čo už novinár neuvádza. Po prešetrení vyššie uvedeného konštatujem, že novinár uviedol fakty nezakladajúce sa na pravde a tento článok bol napísaný účelovo proti našej spoločnosti a hrubo znevažuje prácu našich zamestnancov. Domnievam sa, že prístup Autožurnálu bol sčasti ovplyvnený aj tým, že s ich redakciou dlhodobo nespolupracujeme, nakoľko má neprofesionálny prístup.

Auto-Impex počas 15 rokov na trhu vždy stál a bude stáť pri svojich zákazníkoch, a preto robí 7dní v týždni, 24 hodín denne , 365 dní v roku (či už počas pracovných dní, alebo v pohotovostnom režime). Počas pracovného týždňa je v servise osobných vozidiel otvorené do 23,00hod., a do konca novembra sme otváraciu dobu rozšírili o ďalšie 2 hodiny, t.j. do 01,00 hod, aby sme mohli na zimnú sezónu pripraviť vozidlá všetkým našim zákazníkom. Denne sa v Auto-Impexe opravuje spolu približne 100 vozidiel a žiaľ môže sa stať, že nie všetci sú vždy spokojní (môže zlyhať technika, resp. ľudský faktor). No vždy sme sa snažili korektne vyjsť zákazníkom maximálne v ústrety a vyhovieť im k ich spokojnosti. V rámci kvality práce v servise, zároveň naše oddelenie spokojnosti pravidelne preveruje spokojnosť zákazníkov po každom servise, o čom svedčí aj počet nami predaných vozidiel za existenciu našej spoločnosti, ktorý predstavuje cez 9000 predaných vozidiel. Ďalším dôkazom kvality nášho servisu je aj Certifikát za kvalitu, ktorý naša spoločnosť práve včera prevzala od spoločnosti Allianz-Slovenská poisťovňa. Auto-Impex sa tak stal jedným z deviatich najlepších servisov na Slovensku (zo 450-ich servisov).

Boli sme poctení aj rozhodnutím vydavateľstva Petit Press (vydavateľ denníka SME), ktoré sa po skúsenostiach s inými mimobratislavskými servismi rozhodlo už pred pár rokmi obmieňať postupne celý vozový park, a nakupuje a servisuje vozidlá práve v našej spoločnosti.

Novinárske autá pripravujeme pre novinárov už 6 rokov a aj napriek tomu, že niektoré autá sa vracajú poškodené a znečistené, spolupráca s nimi bola vždy korektná.

Myslím si, že každá spoločnosť na Slovensku sa stále vyvíja a má stále čo zlepšovať. Začali sme iniciovať zmeny v systéme vzdelávania na Slovensku, a spolu so svojimi 170-imi zamestnancami otvárame Auto-Impex Akadémiu, cez ktorú sa budú permanentne vzdelávať a zvyšovať kvalitu práce tak, aby boli služby ktoré poskytujeme 365 dní v roku, 7 dní v týždni, 24 hodín denne ešte kvalitnejšie ako doteraz.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 116
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 699
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 342
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 559
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 926
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 349
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 261
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 053
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 788
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 676

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Na náramok treba myslieť, Rusko nemôže zájsť ani na viedenské vianočné trhy

Pavol Rusko je siedmym občanom, ktorý dostal monitorovací náramok bez odsúdenia.

DOMOV

Danko v dume dvoril Rusom, keď prekrúcajú ´68, mlčí

Danko je absolútne mimo reality, ohodnotil proruský sentiment politológ.

KOMENTÁRE

Srebrenica pripomína, že Európa nemusí byť imúnna

Mladič sa pred spravodlivosťou nakoniec neschoval.

Neprehliadnite tiež

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.

Nový Aston Martin Vantage je ľahší, silnejší a rýchlejší

Najmenší model v ponuke dostane 510 koní a nový elektronický diferenciál.

Škoda na veľtrhu predstavila nový elektrobus E'City

Plzenský výrobca tak reaguje na zvýšený dopyt po ekologickej doprave.