BRATISLAVA. Japonská automobilka Toyota si je vedomá svojho postavenia na americkom trhu. Zároveň si však uvedomuje potrebu neustálej a masívnej marketingovej podpory. A treba uznať, v Spojených štátoch vedia, čo je to „robiť reklamu“.
Napíšte nám
o vašom vozidle
Pochváľte sa s ním na najnavštevovanejšom internetovom motoristickom magazíne na Slovensku, na AUTOsme.sk.
Predstavte svoju motorku alebo auto, ako sa oň staráte, ako ho servisujete, ... a odfoťte ho.
Čo o svojom aute napísať?
Informácie o aute alebo motorke spolu s fotkami pošlite na e-mailovú adresu
Toyota nedávno oslávila predaj 50. miliónteho vozidla v USA a nie je nič prekvapujúce, že sa ním stal model Camry.
Automobilka sa rozhodla osláviť toto jubileum netradične a o svoju radosť sa podeliť aj s bežnými smrteľníkmi.
Zástupcovia značky oslovili rodinu Michaela Deea, člena polície NYPD, ktorý si pred časom výročné vozidlo kúpil. Počas bežnej rodinnej grilovačky mu viceprezident Toyoty (US) Bill Fay osobne zagratuloval a ako darček za neho Toyota zaplatila leasing už kúpeného vozidla.
To však nebolo všetko. Toyote sa zaplatená Camry nezdala dostatočne „výročná“ a tak Michaela pred jeho domom čakala nová generácia SUV – Toyota RAV4. Priložené video zachytilo z párty to najlepšie.
Podobné projekty by určite prijali aj šoféri na starom kontinente.