Autosalón Frankfurt: Jaguar F-Pace "prekonal" gravitáciu

Jaguar a marketingové aktivity idú dokopy. Deň pred frankfurtským autosalónom zverejnila automobilka video, na ktorom nový F-Pace "prekonáva" gravitáciu.

(Zdroj: Richard Hlavňa)

Úspech, či neúspech značky Jaguar do veľkej miery závisí od nových modelov XE a F-Pace. Zatiaľ, čo XE je už nejaký čas v predaji a mali sme ho možnosť vyskúšať, F-Pace debutoval na prebiehajúcom autosalóne vo Frankfurte.

Práve od horúcej novinky sa očakáva najvýraznejší vplyv na celkové predaje. Aj keď F-Pace je postavený na rovnakej platforme ako model XE, až 81 percent dielov je podľa Jaguaru nových. Automobilka pri výrobe vo veľkom využíva hliník. Karoséria vďaka tomu váži iba 298 kg, čo je porovnateľné číslo s Fiatom 500L.

Do štandardnej výbavy sa dostane systém na presmerovanie krútiaceho momentu na konkrétne koleso na základe jazdnej situácie. O pohon sa postarajú dva benzínové a dva naftové motory. V závislosti od motorizácie je k dispozícii manuálna, prípadne automatická prevodovka a pohon výlučne zadnej nápravy, prípadne všetkých kolies. Výkonové spektrum agregátov s objemom 2,0 l resp. 3,0 l sa pohybuje od 132 kW do 280 kW.

V rámci marketingovej akcie Jaguar nedávno zviditeľnil model XF, ktorý prešiel vo výške na lanách vzdialenosť 240 m. O niečo podobné sa pokúsil aj v prípade frankfurtskej novinky. Tentoraz musel Jaguar F-Pace zvládnuť preťaženie 6,5G a “prekonať“ gravitáciu. Viac si môžete pozrieť vo videu.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 530
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 945
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 216
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 382
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 935
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 931
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 690
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 494
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 289
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 790

Téma: Autosalón Frankfurt 2015


Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Nábor agentov aj získavanie informácii. To sú Noční vlci

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

SVET

Scenár ako na Kryme? Putin chce referendum na Donbase

Trump sa má rozhodnúť, čo si myslí o referende na Ukrajine.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.