Z posledných testov Euro NCAP sme vybrali osem vozidiel. Niektoré majú nedostatky v ochrane detí alebo chodcov.
_
Polovicu prideľovaných bodov dávajú za veci, ktoré s ochranou posádky pri nehode nemajú nič spoločné...NCAP nie je len
o ochrane posádky, je to komplexné hodnotenie bezpečnosti vozidla a ochrana chodcov sem patrí, tak isto sem patria elektronické a mechanické bezpečnostné technológie. Holt sa budeme musieť zmieriť s tým že 5 hviezdičiek nebude padať z neba tak ako doteraz. Som zvedavý, ako sa to vyvinie keď zavedú 25% prekrytie pri čelnom náraze, tak ako to už skúšajú v štátoch, ale je to o tom, že technika má napredovať a vozidlá majú byť bezpečnejšievsak v eu si zachvilu
nebude moct kupit nikto nic._
A z čoho to tak asi tá EÚ má preplácať? Z mojich peňazí, ktoré jej dobrovoľne nasilu dám?! To dúfam nemyslíš vážne! Neexistuje väčšia kravina ako dotovanie niečoho a je jedno či je to elektromobil alebo niečo iné!_
Celé hviezdičkovanie NCAP je o hojne, mňa zaujíma ochrana pri nehode a nie čo sa stane pakovi čo mi skočí pred auto! Alebo čo má spoločné s bezpečnosťou otravný pípak nezapnutého pásu? Normálny človek sa púta aj bez pípaka, ktorý ho len otravuje pri preparkovaní do dvora a pod. a nenormálny ho vyradí hneď po kúpe...:)
Na niektorých (dô)chodcov treba pluh a nie kapotu mäkkú ako perina s airbagom za 20tis, ktorý ochráni toho ***** čo mi tam vletí na červenú...A europsky uradnik
Po vzore hitlera vie ako ma vyzerat taky spravny arijsky chodec. Vsetci su rovnakej vahy, vysky, maju rovnaky pomer trupu voci dlzke noh. To uz je co za kravina s tymi chodcami? Uradnici iba auta zbytocne predrazuju a nic to neriesi. Auto co ma 5 hviezdiciek pri zrazke s priemernym chodcom zabije o 15 cm nizsieho ci vyssieho. Akurat to vytiahne vsetkym o par tisic z penazenky pri kupe auta. Ochrana ludi pred uradnikmi sa zavedie kedy?Keby sa dalo dať viac plusiek za tento
názor, tak dám, ale iba jednu môžem :) Píšete mi z duše :)Dik
Smejem sa z celeho toho merania. Posadia do auta nejaku umelo vyratanu priemernu figurinu a myslia si, ze to nejako ukaze ako bude reagovat zivy clovek. Clovek predsa reaguje na svoje okolie na situaciu. Napina svaly uhyna sa. Automobilky vedia ako vyzeraju testy a tak su karoserie konstruovane aby presli vybranymi testami. Co to ma spolocne s realitou nik nevie ani sa nestara. Namiesto poriadnej konstrukcie a kvalitneho vyladeneho podvozku, lacne konstrukcne riesenia ci priam zivotunebezpecne dizajny zachranuju cidla a pocitace. Ja si jazdim obcas na starom trucku z 1973. Kolke z tychto dnesnych plastovych skatul plne cidiel budu v prevadzke o 40 rokov?