SUV, s karosériou pripomínajúcou kupé, je zaručeným receptom na úspech. GLE zabodoval svojím vzhľadom. Nás presvedčil komfortným a tichým podvozkom.
Vec vkusu
...toto auta sa do historie zapise ako jedno z najskaredsich aut ,teda co sa tyka exterieru.Hnus velebnosti.z tohto typu dizajnu exteriéru
sa mi najviac páči prvá X6. Jej facelift sa nevydaril, ale je vždy pre mňa lepší ako táto eM Bečka. Na druhej strane zase interiér je krajší v Mercedese. Celkovo D3 sa akoby dizajnovo hľadalo v súčasnosti ma z tejto trojky najviac oslovuje Audi a keby som si vyberal z tohto segmentu (nie typ dizajnu kvazikupe) áut, jednoznačne by vyhrala Audi Q7.Škoda aj komentovať
ten dizajn, X6 si ho mala patentovať. Toto je ako cez kopírku.Treba sa prestahovat do Komjatic
,alebo obchodovat so statom a hned mate vacsiu sancu kupit si take auto. Tymto sa ospravedlnujem vsetkym styrom podnikatelom na slovensku ktori si toto auto nekupia za vyvar z eurofondov,alebo za vyvar zo statnych zakazok. Nam ostatnym, ktori na toto platime dane by mohol nas dobry stat kupit aspon jedno take auto a na mitingoch Smeru by mali dochodci dostat moznost si na takom aute aspon socialnodemokraticky zatrubit.Speedsurfer
ty musis byt hrozne frustrovany z Fica a jeho vlady. Pises, akoby sa Dzurinda s Radicovou a ich ministri nevozievali na Bavorakoch a podobných autach. A dochodcov nechaj na pokoji. Tym hlavne sluzi socialny balicek, cestovanie zadarmo atd. Oni sa nepotrebuju a ani nechcu vyvazat na takýchto autach. A nieco k clanku nemas? Nieco o parametroch, spotrebe testovaného auta, nic? Tak skus vyliezt z krcmy, poobzeraj si co jazdi po ulici a nezavid tym, co na to maju.Čo trafená hus
sa ozvala? Akože čo mám závidieť takým podľa Teba nefrustrovaným? Že komu sa museli pchať do análu aby dostali štátnu zakázku alebo aby mohli čerpať eurofondy ? Potom k tým všetkým značkovým autám, sociálnodemokratickým hodinkám Brequet či Chopard, oproti ktorým je Rolex len komerčný odpad pre socky, k tomu všetkému len toľko, že fetišizmus má rôzne prejavy. Niekoho možno v podvedomí dokonca sexuálne uspokojuje, že si môže dovoliť kúpiť auto, ktoré si len veľmi-veľmi málo "supersamcov" kúpiť móže. No a potom sú tu cicuše, ktoré toto akože poctivo zdieľajú a tiež ich to uspokojuje spoločne. Takže mňa vôbec neštve, že sa nájdu frustráti, ktorí by sa cítili menejcenne, ak by nedokázali vysoliť 100k euri za značkový kus plechu alebo iný fetiš. Pre ktorých je, ako si nám tu naznačil, povznášajúci pocit, že sa nájde kopec ešte väčších úbožiakov, ktorí im to závidia. To je len ich problém, čo ma však štve, dokonca aj frustruje ako píšeš, je to, že mám na tento bordel ja svojimi daňami prispievať. A úplný vrchol je, že keď sa proti tomu ozvem, tak mi tu ide písať niekto, ako mi to vlastne nemá ani vadiť, lebo to tak robili všetci predtým. A že vlastne je to normálne že máme na kadejaké miliónové fetiše, pre finančnou nenažranosťou postihnutých úchylov v politike všetci prispievať a spoločne im to tolerovať. Šéf Ikei sa vozí, resp. vozil na volkswagene, mladí švajčiari či nemci autá ani nedržia a používajú verejnú dopravu, u nás je auto stále len jeden z hlavných fetišov konzumu.dnes
ked som si otvoril SME len na titulke boli 2 ficovske vykradacky.. proste prepletene biznisy a svinstva. hovorim kolegovi - vies co , ti majitelia brutalnych aut na Slovensku, to uz podla mna nie su sikovni podnikatelia ale prave tieto spiny prizivujuce sa na statnych zakazkach a podobne. Ved dnesny podnikatel je statom vykoristovany az na zaplakanie. Takze ja s tebou uplne suhlasim. Je pekne, ze si sa ospravedlnil vsetkym 4 podnikatelom ktori si toto auto zaplatia z poctivych penazi. Viac ich ani podla mna nie je ... Navyse tu v BA ked vidim tie megadrahe auta, casto je dnu daka vyholena gebula a 110kg panko. Asi to tiez nebude zrovna poctivy podnikatel co tvori nejake prospesne hodnoty pekny den speedsurfer.určite áno,
preto sa im tiež treba ospravedlniť, ale tu nás môže tešiť, že Kažimír svojou bločkovou lotériou, na prevádzku ktorého bolo potrebné kúpiť softvér za niekoľko 10 miliónov eur, zasadil DPHckarom veľkú ranu. A tiež netreba zabudnúť ani na zásluhy voľakedy len ambicióznych ITčkarov, predávajúcich softvéry, terasky čelných predstaviteľov daňových úradov, resp. finančnej správy, ktorí dokážu tiež veľmi múdro, tiež len za pár desiatok miliónov eur nakúpiť pre daniarov také softvéry, ktoré síce často ani nefungujú, ale keď fungujú, tak to je veľmi ťažká rana pre DPHčkarov a kladivom na ekonomickú kriminalitu bielych golierov. Aspoň tak hovorili na TA3, aj na Markíze v správach, takže to musí byť pravda. Z toho celého vyplýva že my sa tu vlastne máme všetci veľmi dobre, len o tom nevieme. Len ktovie prečo ani tí utečenci sem nechcú prísť. Radšej preto také autá ako M GLE nekupujme, lebo sem naozaj začnú chodiť keď zbadajú ako sa dobre žije v našom Slovakistane.Mercedes si koleduje o zalobu....
...od BMW.Len tak ďalej,
treba vyrábať stále väčšie a výkonnejšie autá, urýchli to koniec ľudstva....No...
Mam dojem, ze BMW tvary A7 okopcilo, zdvihlo a je z toho najhnusnejsie BMW vsetkych cias. Ale preco v mercedese citili tu potrebu mat tiez tak odporny model...nechapem. Tri najosklivejsie auta desatrocia: 1. A7 2. X6 3. GLE-kupe.No...
Povedal by som, ze sa predava. Ak neratame modely BMW ako z4 roadster, i30...tak snad okrem dalsieho paskvilu 5GT, 6 coupe je to slabota. Take x5, x3, x1n rada 7 sa predava lepsie.X6 sa predalo asi 250000
a preco si hi kupuju ? No pri tych kysniach na kolesach vyzera vzdy lepsie. vysoky posed, sporotve naladenie, je to taky kompromis , ktory ja dobre vyzera. Mne osobne sa paila stara X viac ako nova. Tento mercedes sa mi paci viac, pre jeho nadcasovejsi dizajn.Hahahahahahahahaha...
Dámy a páni vy čo tvrdíte že by si to malo dať patentovať BMW, alebo že by bolo prve..tak si skúste pozrieť autíčko menom sang yong actyon :-)))) r.v. 2005-6 a prvá zmienka o x6 je v 2007..takže kto bol prvy :-)) http://welovecarz.com/image.ph...