So 48-voltovým systémom bude bezpečnejší a ekonomickejší.
Konečne
Prišiel niekto s rozumným riešením. Už sa o Tom hovorilo dávno ,že by sa to takto dalo riešiť,ale ešte to nikto neukazallink na tuto
firmu tu uz davam viac ako rok, mozno aj dva. Problem je, ze im zrejme chyba taky Musk, co dokaze vsetko obkecat a vytlct peniaze aj z uplnej blbosti. Vyhoda je, ze by sa nemuseli instalovat nove nebijacie stanice, stacilo by prerobit sucasne benzinove pumpy. Klasicke elektricke auto s bateriami nie je ziadne riesenie. je to vec stara ako auto samo, len dnes dokazeme vyrobit lepsie baterie. To je vsetko. Ale toto je nieco nove, progresivne. To, ze je Tesla rychla je uplne normalne. Ked som ako chlapec do svojho elektrickeho wartburgu 353 s bowdenovym ovladanim dal dve baterie namiesto jednej, bol rychly ako blesk:-)dobre. Tesla Model X
P100D. Udavana spotreba vyrobcom 18,45kW/h. Namerana pri uspornej jazde 22,7kW/h, spotreba pocas testu 34,0kW/h - to je neskutocnych +84%!!! a pri sportovej jazde spotreba 56,3kW/h. Teda narast 300% oproti udavanej spotrebe. Dojazd 295km pri spotrebe 34,0kW/h. To nepotrebuje ani komentar. To je horsie ako podvodny Software od VW. Takto obabravat zakaznika a nechat si zaplatit 160.000ecok.Na firmu davas link 1 a viac rokov, ale
este si si ani neoveril, co za hlupost to je? Skocis na vsetko, co sa ligoce na Internete. Ziadne kriticke myslenie? Cely tento clanok je hoax - nezmysel - blud! Vobec redaktorovi neprislo cudne kto stoji za firmou: NanoFlowcell? Jej zakladatel Nunzio La Vechia je spevak a neuspesny ucastnik sudneho sporu o super ucinny FV clanok. Viacej tuna: https://ericedttaylor.wordpres... https://www.youtube.com/watch?... Je polutovaniahodne, ze si informacie neviete overit. S pozdravom,je to skvele riesenie
otazkou je hlavne ako sa dany roztok vyraba a z coho (ako ekologicke to je), aku spotrebu na 100km by mali tie auta a hlavne kolko by stal liter tohto roztokulenze
Teraz su automobilky pod velkym tlakom a musia splnit nove prisne normy, taky tlak pred tym nebol a vela z nich na to nie je pripravenych. Takze ich moze teraz kupit nejaky auto gigant, alebo s nimi spolupracovat. Napad je to vyborny, keby sa zdokonalil, moze to byt najlepsia alternativa a realna. Velke ropne spolocnosti teraz podpisali podporu vodika, lebo potrebuju mat nieco co mozu distribuovat ako benzina naftu dnes. Toto moze byt pre nich tiez zaujimave. Historia ukazala uz vela krat, ze realna ma sancu sa presadit ma technologia, ktoru budu akceptovaat velky hraci a nie ktora bude najlepsia :(.Taky dobre
lebo z tych dpf filtrov, downsizingu a vsakovakych regluciach je dobre pocut ked ma clovek na vyber uberat sa cestou kde sa teoreticky auto az takto dokakat nemozu ani nariadeniami EU, len nech to pre Boha neni liter morskej vody za 5 centov + vsetky dane a marža benziniek 1,35.................to radsej nech zdanuju cukorZdá sa, že alternatívny pohon
sa začína stavať z hlavy na nohy - pardón, na kolesá). Doterajší výskum a vývoj asi nebol daromným behom za čo najrýchlejší vstup elekrík na trh. Počkáme a uvidíme, kým sa vývoj prepracuje k cene paliva a servisu a k životnosti.Znie to dobre, ale
niečo mi nesedí. 760hp to je približne 550kW pri napetí 48V to znamená prúd väčší ako 10 000A. Aj keď sa to rozdelí na 4 motory je to stále nereálne veľa. Pri takom prúde by tepelné stráty boli asi príliš veľké aj keby išlo o motor s kotvou nakrátko.VODA
straty na kurenie a co v lete? dvojnasobna klima.. nerozumiem sa technicky len tak hlboko danej tematike, ale viac ma napada ze ak sa bude taknovat voda, nebude to mat vplyv na zasoby vody? v lete pri velkych suchach by dodatocny dopyt dokazal narobit sarapaty...Nejaká optimalizácia je možná
W= RxIxI, W=UxU/R. Dobrými vodičmi, či "supra vodičmi" by sa to možno dalo realizovať. Ale v samotnom motore ten výkon potrebujeme. Otáxka je optimálny pomer medzi prúdom a napätím v motore a v batérii. Samotná voda nie je problém. Vody je v oceánoch dostatok. Problém je pitná voda.Nesedí nič
Nesedí nielen 48V, ale nesedí nič. Doteraz nikto nevie, na akom princípe by mal tento pohon fungovať. Treba trocha zliezť z oblakov. Automobilky investujú miliardy do elektromobility a do vodíkových technológií, a neprišli by na niečo takéto revolučné... Je to čistý vaporNikto vevyvíja e-auto, len e-pohon
aby vývoj samotného auta bol použiteľný aj pri neúspechu e-pohonu. (Hodíme tam spaľovací a predávame...)48 voltov
sa mi zda trochu malo. tie reci o bezpecnosti su sice pekne, ale skoro vsetko co clovek pouziva a ma vacsi vykon je nebezpecne. ved aj sucasne auta maju sice len 12V bateriu ale prud z nej odoberany byva aj niekolko desiatok, mozno stoviek amperov. takze by stacilo tie nebezpecne casti dostat z dosahu vodica v beznej prevadzke a dalo by sa s nimi manipulovat len pocas oprav a pri odpojenom napajani.tam mi islo hlavne
o to, ze uz teraz mame potencialne nebezpecne, az smrtelne stroje. a zijeme. auta vybuchuju, nebrzdia, prevracaju sa a stale sa pouzivaju. lietame do vesmiru na bombach a ani po niekolkych nehodach sme s tym neprestali. takze hovorit tu o bezpecnosti ked znizia napatia zo 650 na 48 je podla mna trochu zavadzajuce. nevravim, ze sa nemame snazit zvysovat bezpecnost, ale na spravnych miestach. znizit napatie v obvode kde clovek nema za jazdy pristup je zly podla mna sposob.