SUV má deväť airbagov aj rôzne bezpečnostné systémy.
bočný náraz
nehovoriac o tom, že pri bočnom náraze by sa prevrátilo - typický problém Škody - úzke a vysoké stačí si pozrieť video: https://www.youtube.com/watch?...nezmysel
pozri si videá bočných nárazov EURONCAPu iných SUV - Tucson, Sportage, Q5, Tiguan, Ateca, 3008, HR-V... Všetky to v pohode ustáli na kolesách, len Kodiaq akosi nie :-Dpozri si
euroncap Renault Espace. Ten sa naozaj pri bocnom naraze prevratil: http://www.euroncap.com/de/res... Mam rad, ked ludia pisu fakty a nevymyslaju si. Ale to je na Slovensku bezna diagnoza:-( Pozri si ostatne SUV v testoch a zistis, ze Kodiaq je na tom podobne. Land Rover Discovery 2017 napriklad, alebo Audi Q5 2017... Typicky problem Skodovky je, ze nestiha vyrabat a ze ma na webe mnozstvo hejterov. Kazdy si svoje problemy lieci inak:-)druhá otázka
je koľko ľudí si kupuje autá s plnou bezpečnostnou výbavou?. a koľko bodov by dostal kodiak v základnej výbave?. Ja by som sa bál kodiaka, už len preto, že pri prvej menšej kolízii sa prevráti. Bohu žiaľ všetky škodovky sú stavané ako úzke a vysoké autá, a trebrz aj pri fábii, stačí pri nízkej rýchlosti trafiť ten správny uhol, a je na streche. Ďalší problém je ten, že fakt autá stavajú vyložene, len pre testy a nie pre reálnu prevádzku a skutočné bezpečnosť. Je všeobecne známe, že pravá časť váčšiny aut je slabšia ako ľavá, ktorá sa testuje. Kdesi som videl obrázok novéj fábie komby, ktorú trafi protiidúci do C stlika, čiže za zadnými dverami a fabču doslova roztrhlo na dva kusy.Prapacho
teba ten Kodiaq co ho mas v chladnicke strasne strasi. Ja by som sa Kodiaqa nebal. Jeho jazdne vlastnosti su velmi dobre. Dokonca Yeti bolo jedno z najlepsich malych SUV vzhladom na jazne vlastnosti ci zu na ceste, alebo v terene. To co pises je len tvoja teoria, ktoru nemas nicim podlozenu. skus dat nejaky dokaz, ze to co pises je aj pravda, alebo si si lto len vymyslel. Ano, su v reale rozne dopravne nehody. Nieked ani nevies, ake to bolo Auto. Takze sa moze roztrhnut aj Fabia, aj Peugeot, aj Mercedes. Kodiaq nie je ani vysoky, ani uzky. Je len dlhsi ako Karoq. Zober si taky Chevy Suburban. Tiez je dlhsi ako Tahoe, z ktoreho vychadza. Este raz. Kolko si videl prevratenych Kodiaqov, kolko Fabii, kolko Octavii, kolko Superbov, kolko Yeti. Bolo to statisticky viac ako inych znaciek. zrejme nebolo, lebo sa ti to len zdalo:-) Nesnivaj a neboj sa otvorit chladnicku. Ale mas pravdu. Kodiaqa sa musia bat konkurenti, lebo je to auto predurcene na obchodny uspech, ako nakoniec vsetky posledne modely. A mas pravdu. Toyota RAV Bola v USA predavana s odlisnou prednou lavou a pravou stranou. Zosilnena Bola len na strane vodica, lebo na tej sa testoval naraz s malym presahom. Samozrejme ze sa automobilky snazia ziskat v NCAP teste maximalne hodnotenie, ale to este neznamena, ze by auta realne neboli bezpecne. Staci si len pozriet rozdiel v nedavnej minulosti a dnes. Taky Citroen Xantia pri obycajnom crashteste uplne skolaboval, alebo Honda Civic, ci strsie Fiaty, alebo dokonca aj Mercedes. Tie vysledky su na nete. Dnes su auta uplne inde. Robia sa vypocty skor, ako sa zacne auto stavat. je len na vyrobcovi, ake bezpecne auto chce mat. Musi sa ale respektovat hmotnost - lebo emisie. Ale vyssia hmotnost neznamena vyssiu bezpecnost. Je to len a len na inzinieroch.miroco
nemam rád urážky, a osočovanie, prosim Ťa ber to ako fakt, Ty so proste slepý, keď nevidíš, že kodiak sa prevrátil??. To aj po prezretí videa stále chceš tvrdiť, že pri bočnom náraze sa kodiak neprevrát?. Veď si pozri 3,13 ´, kde jasen vidieť, že kodiaka pred úplným prevrátením zachránila zadná stena, od ktorej sa odrazila!!, a nakoniec ajtak ostal stáť na dvoch kolesách nestačí!. Prosím Ťa daj si koncernové ružové okuliare dole, lebo sa len zbytočne strápňuješ. Viem, že nemáš rád Peugeot, ale pozri si testy priamých konkurentov čiže 3008, a 5008-čky, ako sa správajú pri bočnom náraze. Pri prvotnom náraze sa dokonca oba autá prv doslova pritiahnu k zemi, a až potom sa nadvihnú ľavé kolesá, aj to len niekľko centimetrov, kde v žiadom prípade sa auto nedostáva do labilnej polohy ( prevrát/neprevráti) Pri klamstvách Nemcov, čo dokáže stvárať v skúškach a v štatistikách, len aby nemecké autá boli 1°, verím, že aj toho kodiaka, nastavili tak, aby sa od tej steny odrazil, a nie prevrátil. Prosím, Ťa tiež mi netvrď, že si nevidel na živo, alebo vo video, ako sa ľahko prevráti fábia, alebo oktávie? len pre ilustráciu https://www.autorevue.cz/staci... , alebo toto Ti nestačí? https://www.google.sk/search?q... a to ešte podotknem, že sa jednálo o nové auto.pravujem
1:27 ´