Automobilka zatiaľ neprezradila, kedy by chcela kľúče zrušiť.
no a?
Nuz, ak ste nikdy nevyvijali ale nepredavali produkt, tak Vam prezradim tajomstvo: - produkty masovej spotreby sa vyvijaju pre majoritu na trhu. Trebars pre dajme tomu 90% potencialnych zakaznikov. Vyvoj je hnany potrebou znizovania nakladov a prinasania novej hodnoty pre potencialnych zakaznikov. To co je hodnota, je skumane prieskumami trhu aj od existujucich zakaznikov, mozu to byt objektivne (=vykon motora, spotreba, etc) alebo subjektivne (=vzhlad, imidz znacky ovplyvnujuce potom imidz uzivatela). Tou hodnotou moze byt napriklad aj zbavenie predmetu (kluc), ktory je naozaj absolutne nepotrebny pre prevadzku vozidla. Mal som niekolko rokov luxusne BMW, takisto som nechapal naco musim nosit kluc, vacsinou som ho mal niekde v taske od notebooku alebo v nejakom vrecku. Ja osobne som vsetkymi 10 za. Smartfon clovek nosi stale, ak sa mu nieco stane, dajme tomu nech je zaloha typu NFC kreditna karta v penazenke. Druhym faktorom je znizovanie nakladov. Bezdrotova komunikacia pre odomnkutie auta je velmi zlozita zalezitost, historia ukazala, ze rozne proprietarne implementacie su cestou do pekiel, kedze nie su dostatocne otvorene = otestovane a skor alebo neskor sa mozu prelomit. Takisto, nemoznost nahrady alebo opravy chyby systemu bezdrotovej komunikacie iba softwareovou cestou = na dialku bez nutnosti navstevy servisu je takisto problem. Preto aj BMW radsej pojde cestou overeneho systemu bluetooth so security nadstavbou pre bezpecnu autentifikaciu a autorizaciu. Okrem toho, otvoreny system znizuje naklady produkcie a udrzby. Ak nemate a nechcete smartfon, tak ste pre BMW rovnaka minorita ako trebars vozickar alebo clovek co musi mat pickup. Neoplati sa pre Vas vyvijat riesenie, ktore sa nezaplati. Vy si kupite auto 1, ale tych aut by bolo treba predat milion, aby sa vyvoj zaplatil. Je to rovnake alebo podobne ako auta s manualnou prevodovkou alebo trebars bez turbomotorov. Su velmi silne dovody, preco automobilky musia robit zmeny, aj keby uvedene 2 dovody vyssie neplatili, napriklad v tomto pripade si viem predstavit tlak regulatorov pripadne poistovni. Mnozstvo pripadov zneuzitia keyless systemu na neopravnene otvorenie pripadne aj kradez vozidla je zname aj pre BMW, myslite ze nejaka poistovna bude chciet poistovat taketo vozidla?Nie som si istý
Keď nebudú kľúče a odomykanie bude iba elektronický čiže na podnet batérie.Otázne je ako sa dá dostať do vnútra vozidlá ak sa batéria počas silných mrázov dlhšieho státia alebo ďalších situácii výbije myslím,že karta ani smartfon nám nepomôžuV tom prípade
použiješ kameň. Dostaneš sa dovnútra a môžeš si posedieť - lebo nenaštartuješ.