Päť vecí, z ktorých ste mali strach pri jazde na plyn, ale už nemusíte.
cukanie motora
Ak Ti na benzín cuká motor a na LPG ide dobre, tak je zadretá benzínová pumpa. Treba vymeniť alebo opraviť ak sa dá. Stane sa to vtedy, keď jazdíš na LPG s prázdnou benzínovou nádržou.Cukanie s plynom
Sa mi stalo vždy keď mi plyn dochádzal, jazdím na Lpg od 1994 a nikdy žiaden problém, ani v dorobenom plyne ani v originále z fabriky. Odporúčam odložiť ušetrené pri tankovaní a budete vysmiaty vždy pri kúpe nového auta. Teraz Opel zafira s originálom Lpg jazdím za menej ako 9l/100km paráda, nedám dopustiťEste jedno obmedzenie
ktore nie je mytus, Nadrz na LPG sa vacsinou momtuje na miesto rezervneho kolesa, ktore vam potom bude zavadzat v batoznovom priestore.no
rezervu nechas doma a na docasnu opravu budes vozit spec.sadu. co sa bezne robi...Kde to jazdíš?
Ja som mal za posledných 20 rokov 2 defekty.mne pomohla, minulé leto, zabodnutý
klinec. Píšu, že tá lepiaca sada je funkčná na zhruba 80 km, potom treba dať riadne zalepiť alebo vymeniť pneu. Ja som s tým jadzil nechtiac skoro 200 km, bez zmeny tlaku v takto zalepenej pneu. Inak ja som klasický defekt za štvrťstoročie zažil dokopy iba 2x, ani v jednom prípade devastačného charakteru. Asi to však predpokladám závisí do aktuálnej rýchlosti v momente získania defektu, čím vyššia, tým horší defekt.Za tie prachy
To stojí, kedykoľvekSpotreba LPG,
Xsara Picasso, 1,6, 70 kW, 10l/100km, t.j. 100km za 5,00 €Presne,
zvažoval som ojazdené auto cca 15 ročné. U nafty pri tom veku sú vyššie náklady na výmenu vstrekovacích trysiek, čerpadla, turbodúchadla. Mal som za svojho života vo firme 14 áut, ale je to, ako so všetkým v živote, proste lotéria. Môžeš si kúpiť nové auto tzv. značkové a od servisu sa nepohneš. Napohľad starý vrak slúži ako otrok a bez problémov.heeee?
liter lpg stoji 55 centov, takze v realne to je 5,50 € na 100 km, co je ABSULUTNA HRUZA ! mam 63 kW 1,2 TSI (jemne dotovane aditivkom za 8 € co vydrzi 10 tisic km, aj ked palivo na zvucnych znackach je uz same o seba v zaklade dost aditivovane), po dialnici tych vyse sto km denne (zratane tam aj spat) jazdim stoveckou, do 110 (naco budem letiet tachmetrovych 140 a realnych 135, kvoli 3 minutam a spotrebe o 2 l vyssej a cene jazdy o 3 € vyssej) no a spotrebu mam necelych 5 l/100 km (!!!) co mame cca 6,60 € na 100 km ak sa stane ze vyrazim o 3 min skor a do destinacie potrebuje prist furt v tom istom case, tak idem tachometrovych 100 (realnych 95) a spotreba je okolo 4,6-4,7 !!! BENZIN prosim pekne !!! a to uz sa dostavame blizsie k 6 € na 100 km pred rokom som mal pozicany 66 kW 1,6 TDI a tam som pri tachometrovej stovecke (realnej 95) mal spotrebu 3,7 (TRI CELA SEDEM DESATIN), co je 4,7 € na 100 km, nafta je teda sila ked si prepocitam cenu jazdenia na elektromobile so spotrebou 13-15 kWh na 100 km, vychaza to na 2,20 - 2,50 € na 100 km (pri domacej cene uplne beznych a konecnych 0,17 € za kWh) je to 50% naftoveho jazdenia a 40% benzinoveho jazdenia, ale navratnost je po 300-400 tisic prejazdenych km, dakujem, kvoli setreniu si e-auto neprosim (a kvoli ekologii detto nie, pretoze vieme ako to pri e-autach s ekologiou je - jednak svinstvo sa prenasa z miest inde a detski otroci v kongu dru litiovych a v kobaltovych baniach na moju li-ion bateriu, cooool .... co sa tyka ropy, ti chlapi si na pol rocnom turnuse na ropnej vezi aspon zarobia, ale detski otroci kapu jak muchy)no
proste u mna stale plati, ze jazdit rozumne je lepsie ako prestavovat auto na lpg, kedze u mna by to usetrilo medzi 1 a 1,50 € na 100 km kolko taka prestavba stoji? z toho si velmi lahko vypcitam po kolkych km by sa mi oplatila. (vsetko za predpokladu rovnakej rezie na prevadzku)Tiež nejazdim 200
Ale stovkou zavadzaj na okreskáchkuratenko
ty sa nestaraj o druhych ale o seba a laskyplne sa pozeraj do vlastneho tanierika dobre? nestaraj sa kto a preco nelieta 130-135 km/h, pretoze "ludia" ako ty su pomyleni a myslia si, ze 130 km/h je prikazana rychlost na dialnici, poviem ti novinu: WONO JE TO MAXIMALNA POVOLENA RYCHLOST, ta minimalna na dialnici je 80 km/hfakt?
fiha, akoze to faaaaaaaaaaakt? no nehovor ... vzhladom na odpor vzduchu u mna asi podobna spotreba ako pri 70 km/h na 5tke (3,5 l), resp, vseobecne na najvyssom prevodovom stupni a na takych otackach, kde uz pekne s rezervou 100-150 otacok zabera turbo a nastupuje max. krutiaci moment tak sa ale po dialnici chodit neda a nemozenuz
pretoze: A) tvoje "tempomacík na pohodlných a svižných 170" je protizakonne vies kuratenko? kvoli dementom ako ty su potom buracky, lebo ***** proste nedobrzdi, predvidavost NULA, zodpovednost NULA B) aj 135 km/h je pre mna zbytocnost pretoze by ma dochadzanie do prace vyslo mesacne o 100 € viac, pochopil si kuratenko? radsej som na ceste rano o 5 minut dlhsie a poobede o 5 minut dlhsie, to ma absolutne netrapi, co cloveka serie su dopravce zapchy kvoli burackamPrípad od prípadu,
mal som päťvalec Audi 80, 2,3 l, (r.v. 1993). Dal som namontovať fabrický systém LPG. Neskutočný stroj. Ešte aj pri mínusových teplotách štartoval priamo plynom, bez prepnutia na benzín. Spotreba okolo 12-13 litrov. A tichší, kultivovanejší chod, ako pri benzíne.za predpokladu
ze mas novy diesel s novym emisnym systemom s recirkulaciou vyfukovych plynov a novym filtrom pevnych castic tak mozno..