Tvoja otázka je hlúpa. Neexistuje možnosť štatisticky zistiť či malé autá spôsobujú tvrdenie ktoré som napísal. Pretože by bolo nutné spracovať obrovské množstvo rôznych a nekompatibilných dát. Neznamená to, že si nutne hlupáčik, len nedostatočne kompetentný na túto diskusiu, inak by si sa tak neopýtal.
Na overenie mojich tvrdení netreba štatistiku stačia testy NCAP , ktoré napovedajú, že naozaj autá, ktoré nemajú mať kde deformačné zóny získavajú oveľa nižšie hodnotenia ako väčšie automobili.
Toto tvrdenie môžeš zobrať ako výzvu a testy rôznych malých áut si prebehnúť napríklad tu:
https://www.euroncap.com/
Samozrejme, ber na vedomie celú vetu kde hovorím o pravidelných intervaloch - začni teda rokom 1990 - aspoň sa zabavíš.
Vzhľadom, že mnohé test sa robia v rýchlosti ktoré tento citroen ani nesmie vyvinúť dá sa predpokladať, že by boli fatálne pre posádku figurín (v prenesenom zmysle).
Toľko k tvojej otázke o štatistike
+++
Ku kydom: Chápem, že mnoho ľudí žije v alternatívnej realite a objektívne skutočnosti považujú za kydy - napríklad polovica slovenskej populácie.
Tvrdenie - skutočnosť
sú malé - pravda
sú nepohodlné - pravda
škaredé - toto je vyslovene subjektívna kategória, takže to nemôže byť kyd , z podstaty.
pri akomkoľvek vážnejšom incidente má človek istotu, že trpí síce intenzívne, ale extrémne krátko
áno - toto bolo trochu nadnesené tak pre teba: budeš trpieť.