Čo platilo v auguste minulého roka, je dnes už minulosť. Nové Audi A6 sa po elektrickej verzii e-tron predstavuje aj so spaľovacími motormi, hoci nemecká značka mala iné plány.
Niektoré nápady nepadajú na úrodnú pôdu a v Audi o tom vedia svoje.
V roku 2017 prišla značka s komplikovaným označovaním motorizácií, ktorej málokto rozumel. Potom prišiel nápad označovať elektrické modely párnymi číslami v názve, no aj od toho sa teraz upúšťa.
Po novom elektrickom Audi A6 e-tron, ktoré sa predstavilo vlani, prichádza úplne odlišné Audi A6, tentoraz so štvorvalcovými aj šesťvalcovými motormi. Dôvodom je použitie odlišnej podvozkovej platformy.
Kým elektrická A6 e-tron stojí na platforme PPE s 800-voltovou technológiou, benzínová a dieselová verzia je na platforme PPC, s ktorou sa predstavil už model A5.

Zaujímavosťou je, že pôvodne sa s touto novinkou, ktorá sa najprv predstavuje v kombi verzii Avant, ale príde aj limuzína, počítalo ako s Audi A7. Končiaci päťdverový liftback sa však zrejme nedožije tretej generácie.