Čo vás najviac zaujalo v roku 2011?

Na konci roka je zvykom bilancovať. A tak sme si pre vás pripravili krátky prehľad toho, čo ste mohli sledovať na našej stránke a tiež toho, čo vás najviac zaujalo.

(Zdroj: Tomáš Benedikovič)

Milí naši čitatelia!
Ďakujeme vám za priazeň, ktorú ste nám prejavovali počas celého roka.

Najväčšej obľube sa v našej videoprodukcii tešila relácia auto.sme.LIVE, ktorú ste aj v hojnom počte nielen sledovali, ale mnohí z vás sa aj priamo zúčastňovali natáčania. Všetky diely seriálu auto.sme.LIVE nájdete tu.

Samozrejme, ako každý rok, aj tentokrát ste s nami spoločne sledovali novinky hneď za horúca na autosalóne v Ženeve, Frankfurte nad Mohanom a výnimočne aj v Soule.

A ktoré videá, okrem vyššie spomínaných, sa dostali do prvej desiatky v sledovanosti? Pripomeňme si ich. Tu sú.

Testovali sme Rolls-Royce za 300-tisíc eur

Najdrahším autom v histórii testov našej redakcie sme dôstojne otvorili rýchlostnú cestu R1. Rolls-Royce Ghost nás vtiahol do sveta automobilovej smotánky a my sme šťastní, že doňho nepatríme.

Najlepšie auto v živote? Alfa Sportiva 2000

Alfa Sportiva je exemplár, ktorý sa v roku 1954 nedostal do výroby iba preto, že bol v tých časoch príliš rýchly.

TEST: Suzuki Kizashi varuje Európu. Novou víziou

Suzuki pomenovalo nový model podľa varovného výkriku "Kizashi", ktorý tiež znamená videnie alebo vidinu. Majú sa európske sedany triasť od strachu pred vidinou Suzuki? Zisťovali sme v redakčnom teste.

Prvá jazda: Nové Audi A6 jazdí ako vyzerá. Svižne

Automobil nemusí byť zákonite v niečom prvý na svete, aby bol výnimočný. Siedma generácia Audi A6 neprináša prvky, ktoré by konkurenčné autá nemali. Akurát niektoré, nie sú obvyklé vo vyššej strednej triede a iné sú dokonalejšie ako u konkurentov.

TEST: Citroën C4 už nechce šokovať

Nový model opustil odvážne tvary predchodcu, dostal klasický volant a veľmi úhľadný interiér bez štyroch displejov. Snahu o dobehnutie Golfa cítiť v konzervatívnych líniách, naladení podvozka a kvalite spracovania interiéru. Filip Garaj a Rasťo Chvála skúšali kompaktný Citroen krátko po uvedení na trh.

Pes je chutný iba do pol roka

Vypaľovali výfuky na zdroji pitnej vody, vymenili prevodovku, rozetu a iné časti Pioniera, prešli púšťou, spali pod holým nebom a týždeň čakali na zmeškaný trajekt iba preto, aby dosiahli cieľ – Aralské jazero.

Unikátna jazda s vodíkovým autom. Z výfuku ide para

Okrem dobrého pocitu z jazdy bez emisií ponúka vodíkové auto všetko, čo šofér očakáva. Honda FCX Clarity môže jazdou smelo konkurovať dnešným autám. Bežná dostupnosť je ďaleko, ale nádej neumrela.

Prvá jazda: Z Yarisa sa stalo iné auto

Miláčik žien má byť aj obľúbeným malým autom mužov. Ženy predstavovali až 65 percent zákazníkov minulej generáce. Či je to skutočne tak, zisťoval Rasťo Chvála v dánskej Kodani. Pred návratom nám poslal video s prvými dojmami.

TEST: Hyundai i40 stavil na prvý dojem

Rodinné kombi poskytne štyrom komfortné cestovanie a vodičovi zaujímavý kokpit. Piatemu by bolo v strede trochu tesno a motor sa v nízkych otáčkach zatajuje. Prvý dojem však predčil všetky očakávania.

Exluzívne: Skutočný test na autosalóne vo Frankfurte

Pozrite si bodku za autosalónom IAA vo Frankfurte a uvidíte auto, ktoré v nás vyvolalo obrovskú chuť vyskúšať ho hneď a zaraz. Je to malá výzva smerom k autosalónovým videám a naše poďakovanie za sledovanie autosalónových reportáží.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 436
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 131
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 18 834
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 14 384
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 444
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 767
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 133
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 430
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 247
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 639

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

AUTO

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.